Gti verkocht, 5e polo gekocht check.
Volkswagen
Polo
6R 1.4 FSI
Wat voor type?nein nu een bluemotion
Veel te sloomWat voor type?
Kardaş, hoezo heb je dan je GTI weg gedaan als je toch nog paar weken gaat zitten zoeken naar een GTD? Waarom niet verder gereden in je GTI? Ik begrijp de urgentie niet om de GTI de laan uit te sturen om vervolgens "tijdelijk" een bluemotion the kopen om enkele weken te overbruggen tot dat je een GTD hebt.Nou kijk, ik wil geen overhaaste keuze maken en de juiste zoeken, dit kan ik nu op mn gemak doen (geef mezelf like 2-3 weken oid) en dan zit ik niet zonder auto in de tussentijd. De gti en deze polo zit een oceaan tussen dagwaarde, dus zodra de juiste gtd gekocht is verkoop ik de slowmotion
Mooie prijs misschienKardaş, hoezo heb je dan je GTI weg gedaan als je toch nog paar weken gaat zitten zoeken naar een GTD? Waarom niet verder gereden in je GTI? Ik begrijp de urgentie niet om de GTI de laan uit te sturen om vervolgens "tijdelijk" een bluemotion the kopen om enkele weken te overbruggen tot dat je een GTD hebt.
Of had je ook last van een lekkende motorblok :/
@dov wel, handelaarWeet niet hoe jullie 'in het vet' zitten maar als ik een Polo GTI zou hebben, zou ik niet zomaar een Golf 7(.5) GTD erbij kunnen kopen hoor
Ondanks dat @dov een weekje vakantie van het forum heeft gekregen, geeft hij graag antwoord op je vraagKardaş, hoezo heb je dan je GTI weg gedaan als je toch nog paar weken gaat zitten zoeken naar een GTD? Waarom niet verder gereden in je GTI? Ik begrijp de urgentie niet om de GTI de laan uit te sturen om vervolgens "tijdelijk" een bluemotion the kopen om enkele weken te overbruggen tot dat je een GTD hebt.
Of had je ook last van een lekkende motorblok :/
Niet erbij. Plan was om de GTI te verkopen om vervolgens de GTD te kopen.Weet niet hoe jullie 'in het vet' zitten maar als ik een Polo GTI zou hebben, zou ik niet zomaar een Golf 7(.5) GTD erbij kunnen kopen hoor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.