Hoeveel was je kwijt?Ik nu bij atm
Hoeveel was je kwijt?Ik nu bij atm
Dat is schappelijk. Goeie! Bij vag techniek is het nu €385 en zij zeggen 135pk op onze motor. Voor €5 5pk meer!
Hij heeft geen uitdraai hè, bij mij zeiden ze ook 140 maar werd 130Dat is schappelijk. Goeie! Bij vag techniek is het nu €385 en zij zeggen 135pk op onze motor. Voor €5 5pk meer!
Het was ook maar een geintje, vandaar de knipoog. Maar 130 is ruim meer dan 95, dus sowieso de moeite waard als je het mij vraagt.Hij heeft geen uitdraai hè, bij mij zeiden ze ook 140 maar werd 130
100%! Je hebt een andere auto gelijkHet was ook maar een geintje, vandaar de knipoog. Maar 130 is ruim meer dan 95, dus sowieso de moeite waard als je het mij vraagt.
Om toch boetes te schrijven, zou toch een vet goede (en vroege) 1 april grap zijn?Nou, de Belgen kunnen lekker scheuren heb ik begrepen.
Snelheidscontroles zijn stop gezet en alle flitspalen staan ook uit.
Ik denk dat alleen: waarom zou je dat als regering openbaar maken?
Om toch boetes te schrijven, zou toch een vet goede (en vroege) 1 april grap zijn?
Banden zien er goed uit, je kan altijd vragen hoeveel profiel alle vier de banden nog hebben.N setje velgen gezien maar weet niet wat ik ermee moet doen . Vraagprijs is 400 en ze hebben wat schade zegt ie . Zitten 2 paar dunlop sp sport Max bandjes op en 2 paar Viking protech banden op .
Hier wat fotos . Is dit als jullie het zo zien het geld waard Of even verder kijken ??
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.