Ik ben er ZO klaar mee.
Net op APK geweest. Afgekeurd.
- Remlicht werkt weer niet
- Uitlaatspruitstuk gescheurd
- Remschijven en blokken achter omdat ze net iets te veel verroest zijn
- Advies remleidingen
- Remklauw rechtsachter hangt vast
Ja joh, lekker nog een fortuin erin pompen. Alsof het leven momenteel niet al duur genoeg is.
Excuses, frustraties moeten er even uit.
Tweeling van 5 en nog eentje van 3 jaar, allemaal op de achterbank en een tweelingkinderwagen met sta plank volledig in de kofferbak zonder maar iets te veranderen aan de polo. Alles is mogelijk@Pasa030
Dan is een Polo niet groot genoeg nee haha.
Van harte gefeliciteerd met de tweeling. Wel bijzonder!
Maakt toch niet uit waar die geweest is?
Deze punten zijn overal afkeur, alleen een beunhaan keurt dit misschien goed voor paar euro extra.
Mbt de remlichten, ik begrijp dat je er al meer aan heb gedaan?
Is de schakelaar bij de pedalen al eens vervangen, als je deze vervangt en je drukt hem in voor het monteren kan die al kapot zijn.
Remklauw heb je revisie setjes voor, nieuw zuigertje en rubbertje.
Remleiding vv door stuk koper kost ook niet super veel.
Spruitstuk is wel een dure als je het niet zelf kan helaas
Ik zoek wel de glossy.Ik heb nog een setje(link+rechts) zwarte liggen(niet de glossy), zijn wel de originele zwarte, dus inmiddels kleine beetje doffer, goed insmeren met meguiars black trim restore en ze kunnen er weer tegenaan.
Wat zou je ervoor over hebben,
Pff hebben ze vannacht spiegelkap gejat..
Kent iemand goede site waar ze van sloopauto's onderdelen verkopen?
@Pasa030
Dan is een Polo niet groot genoeg nee haha.
Van harte gefeliciteerd met de tweeling. Wel bijzonder!
Tweeling van 5 en nog eentje van 3 jaar, allemaal op de achterbank en een tweelingkinderwagen met sta plank volledig in de kofferbak zonder maar iets te veranderen aan de polo. Alles is mogelijk
Ja, bij Citroën gewerkt. Simpele bak, comfortabel.. blijft wel een hatchback qua kofferbakruimte en breedte.Heeft er iemand toevallig ervaring met een citroen C4 Cactus?
NeemJa, bij Citroën gewerkt. Simpele bak, comfortabel.. blijft wel een hatchback qua kofferbakruimte en breedte.
Neem
Asjeblieft geen automaat
Betreft bij de Cactus een halfautomaat (tot 2017, nieuwe model Cactus volautomaat, echt een verschil). Rijdt echt kut zo'n halfautomaat.... persoonlijk!Zijn we net op zoek naar een automaat haha. Kan je toelichten zijn die zo slecht?
NP,Ik zoek wel de glossy.
Voor 50euro heb ik een hele spiegel van een sloopauto. Maar bedankt voor aanbod.
VW dealer vraagt alleen al 50euro voor kapje, dan moet het nog gespoten worden a 45-50euro..
Bij een wrapper spiegel kapjes laten wrappen kost 70euro per stuk.. had anders misschien carbon gedaan.
Dus word een hele spiegel van een Polo uit 2011.. heb ik ook minder kleurverschil, dan met bijv 100% nieuw.
Citroën
Sorry als ik een merk auto niet zal kopen is het iets van Peugeot, Renault, Citroën.
Maar ieder zijn eigen keuze uiteraard
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.