volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
Twee weken geleden kwam ik erachter dat de ventilator links niet werkt, waarschijnlijk al vanaf begin zo (auto staat pas 4 weken op kenteken). Nou boeide het mij eerst niet zo, maar met de temperatuur van vandaag miste ik hem wel. Zal waarschijnlijk nog maanden zonder moeten doen
Met een AW zeker!Is toch gewoon garantie ???
Ja, dat het een garantie kwestie is snap ik wel. Maar moet je voor zoiets wel langs de dealer willen gaan nu met COVID-19? Het is geen cruciaal onderdeel of zo, maar Ik ga mij er als de temperatuur nog verder oploopt waarschijnlijk wel aan ergeren denk ik. Dus zit wat dat betreft een beetje in een dubio.Is toch gewoon garantie ???
Iedereen neemt maatregelen, ook de dealers. Garage bij mij lokaal is superdruk zelfs. Airco is natuurlijk niet van levensbelang... maar in de zomer wel héél erg fijn... Zelf weten natuurlijk!Ja, dat het een garantie kwestie is snap ik wel. Maar moet je voor zoiets wel langs de dealer willen gaan nu met COVID-19? Het is geen cruciaal onderdeel of zo, maar Ik ga mij er als de temperatuur nog verder oploopt waarschijnlijk wel aan ergeren denk ik. Dus zit wat dat betreft een beetje in een dubio.
Ik werk in een garage, maar je bent werkelijk de eerste die hier erg in heeft.Ja, dat het een garantie kwestie is snap ik wel. Maar moet je voor zoiets wel langs de dealer willen gaan nu met COVID-19? Het is geen cruciaal onderdeel of zo, maar Ik ga mij er als de temperatuur nog verder oploopt waarschijnlijk wel aan ergeren denk ik. Dus zit wat dat betreft een beetje in een dubio.
Ja nee dat ging niets te hard!
Probeer voor de grap een dealerschap te hebben voor circa 5 jaar. Dan weet je wat de kosten zijn die de importeur er nog even bij op doet naast de normale “lasten”Waarom moet de dealer zó verrekte duur zijn? Moest iets hebben en dat bleek gewoon ca. 4x over de kop te gaan. Logica ontgaat mij een beetje.
Het is jou keuze om daar in te trappen.Waarom moet de dealer zó verrekte duur zijn? Moest iets hebben en dat bleek gewoon ca. 4x over de kop te gaan. Logica ontgaat mij een beetje.
Oke dan. Maar dan blijft de vraag waarom. Waarom maakt een autofabrikant het dan zo duur?Probeer voor de grap een dealerschap te hebben voor circa 5 jaar. Dan weet je wat de kosten zijn die de importeur er nog even bij op doet naast de normale “lasten”
Ow maar dat weet ik inmiddels wel. Alleen heeft niet iedere monteur verstand van VW.Het is jou keuze om daar in te trappen.
Het kan echt anders hoor!.
25 arbeid
Oke dan. Maar dan blijft de vraag waarom. Waarom maakt een autofabrikant het dan zo duur?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.