maar als tussen auto is een 1.2tdi toch prima.Niet erbij. Plan was om de GTI te verkopen om vervolgens de GTD te kopen.
Hij doet het echt goed. importeren... rijden en met winst verkopen...
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
maar als tussen auto is een 1.2tdi toch prima.Niet erbij. Plan was om de GTI te verkopen om vervolgens de GTD te kopen.
Dat doet hij nu toch?Niet erbij. Plan was om de GTI te verkopen om vervolgens de GTD te kopen.
Denk van welHeb zo'n vermoeden dat dit geen echte WRC zal zijn.
Is het wel.Heb zo'n vermoeden dat dit geen echte WRC zal zijn.
ik zit nu een weekje in mexico en kwam dit tegen . Niet groter dan een polo maar typeaanduiding geef Gol aan. Ik kwam ook nog eens een mooie autoshow tegen maar die fotos post ik apart.
EDIT: Na een beetje zoeken schijnt iets van zuid amerika te zijn. Nieuwprijs in mexico is 151.900 pesos of €7595,-
Een Renault AllianceAuto op foto 13, wat is dat voor een auto? (kan de kleine lettertjes niet lezen)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.