Met NL taal erop?Niet zo spannend hoor, gewoon eentje van AliExpress met alles er op en er aan.
Koste 150€ dacht ik
Volkswagen
Polo 6R
1.4 86pk
Met NL taal erop?Niet zo spannend hoor, gewoon eentje van AliExpress met alles er op en er aan.
Koste 150€ dacht ik
Heb je link van die android radio?Ja, kan je bij android 9/10x instellen.
Al zou ik persoonlijk de volgende keer een wat nieuwere verzie met meer geheugen kopen zodat die wat sneller is.
Mijn rcd330 liep super vaak vast met apple car play vandaar dat ik het niks vond
Nee, radio is al 4 jaar oud, word niet meer verkochtHeb je link van die android radio?
Of ondersteund. Dat is het grote nadeel van die Chineese android apparaten. Geen updates, amper een community omheen. Jammer, want het zijn leuke apparaten. Heb erg genoten van de mijne in de vorige Polo.Nee, radio is al 4 jaar oud, word niet meer verkocht
Die was retespannend met steeds stuivertje wisselenKwalificatie daarentegen vond ik wel sensatie
Dan koop ik wel een skelter. Elk paardje onder de motorkap moet kunnen rennenje hóéft niet al die PK's te gebruiken he
Oh dat verklaart waarom de voorbandjes nu alweer versleten zijnje hóéft niet al die PK's te gebruiken he
Ik probeer dat ook wel eens, maar op de een of andere manier ben ik er na vijftig kilometer weer klaar mee. Blij dat ik bijna student-af benIk rij vrijwel nooit sportief want dat vindt mijn studentenportemonnee niet zo tof,
Ikzelf wordt schreeuwend gek van deze “bestuurders” die (denk ik) iets moeten compenseren. Ik woon sinds 2,5 jaar in een niet zo geweldige wijk in Den Bosch, en het percentage R, GTI en AMG is hier redelijk hoog. Deze mensen vinden het leuk om in een 30-zone vol gas te geven, 600 keer op- en terugschakelen (met bijbehorende scheetjes) en dat alles zo'n 24 uur per dag.Ruim 16.000 keer over de grens in twee maanden tijd: zo wil Rotterdam geluidsoverlast van patserbakken tegengaan
Automobilisten in patserbakken die hard optrekken of toeterend door de straten van het centrum van Rotterdam rijden. Een doorn in het oog van velen en daarom ook grondig onderzocht in opdracht van wethouder mobiliteit, Judith Bokhove. Uit dat onderzoek blijkt dat in de periode augustus tot...www.rijnmond.nl
Helaas is het een kleine groep die het verziekt voor anderen. Waarom zou je in godsnaam tig x door dezelfde straat rijden om je uitlaat te laten klapperen en hard op te trekken? Zo van "kijk mij, zien jullie mij" Ik hou ook van een beetje geluid uit de uitlaat en ik kan me best wel voorstellen dat mensen schrikken als je net voorbij komt rijden met een klappertjes uitlaat.
Ooit meegemaakt in Rotterdam ter hoogte van Thalia, gozer reed z'n 10 x voorbij met muziek op standje doof om te laten zien dat hij een mooie auto had...ok, wat in zijn ogen voor mooi kon doorgaan. De dames op het terras waren weinig onder de indruk maar eerder geïrriteerd dat hij voor de zoveelste keer nutteloos en kansloos voorbij kwam rijden. Was een trieste vertoning waar ik hartelijk om heb gelachen.
Maar goed, wat vinden jullie van deze situatie? Het probleem speelt zich natuurlijk niet alleen af in Rotterdam. Dit geld sowieso voor de grote steden en plekken die populair zijn om met je auto langs te rijden.
Een van de oplossingen zou kunnen zijn om in het weekend de Meent, Witte de Withstraat, Nieuwe Binnenweg en Kruiskade af te sluiten en alleen toegankelijk houden voor Politie, Brandweer en ambulance. En de bewoners natuurlijk.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.