Passen deze roostertjes voor de tankpas oid ook on een 6R?
Nope, past niet.
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI Ex-Bluemotion
Passen deze roostertjes voor de tankpas oid ook on een 6R?
Past wel als je hele midden stuk aanpast naar 6C, dat is zo ver ik weet mogelijk op de 6R.Passen deze roostertjes voor de tankpas oid ook on een 6R?
Misschien wil je dealer of verzekering de beelden wel hebben, zodat zij de kosten op de dader kunnen verhalen.Dashcam beelden van het voorval afgelopen vrijdag waarbij iemand mij via de vluchtstrook roekeloos inhaalde en daarbij een sterretje in mijn ruit heeft veroorzaakt teruggekeken. Kenteken goed zichtbaar, ook goed te zien hoe het steentje tegen de voorruit ketst welke plek exact overeenkomt met het sterretje. Ook goed hoorbaar. Ik betwijfel alleen of ik iets met deze beelden kan, ik geloof niet dat er iemand aansprakelijk gesteld kan worden aangezien de bestuurder niet met opzet een steentje tegen de voorruit lanceert, steenslag en sterretjes worden immers als "normaal" beschouwd. Aan de andere kant; als deze beste man niet op de vluchtstrook had gereden met een dusdanig hoge snelheid, was dat steentje ook helemaal niet gelanceerd.. ik doe niet moeilijk over een sterretje, maar is een principekwestie.
Maar eens informeren hoe/wat, vermoedelijk word het eigen risico van de all-in lease verzekering in rekening gebracht.
De laatste spullen van de polo eens schoongemaakt en te koop gezet... sinds begin dit jaar afscheid genomen van de polo en bij deze dus ook van het forum! Tijden veranderen en ben inmiddels al even voorzien van een (demo) nieuwe kia Proceed waar al een geruime tijd mijn oog op gevallen was bedankt! En mocht iemand nog nieuwe schoenen willen hebben neem een kijkje in de marktplaats toppic.
Groeten!
Zojuist door een roekeloze bestuurder ingehaald/ afgesneden via de vluchtstrook, want ja op de linkerbaan was al iemand anders aan het inhalen. Flink wat stenen van het asfalt tegen de auto geklapt. Krassen/kleine putjes op de ruit nu, en een wat groter/dieper putje aan de onderkant van de ruit. Lak nog geen beschadigen ontdekt.
Gelukkig dashcam beelden, kijken of ik daar iets mee kan..
Gewoon een (vreemde) vogel tegen aan laten vliegen.Of laten doorscheuren en een nieuwe ruit claimen bij de tegenpartij..
Maar dat heb ik uiteraard niet gezegd
Of laten doorscheuren en een nieuwe ruit claimen bij de tegenpartij..
Maar dat heb ik uiteraard niet gezegd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.