IPhones hebben geen terug toetsAls ik op me terug toets druk, kom ik gewoon weer in deze thread terecht. Terug toets van me telefoon dan he
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air
IPhones hebben geen terug toetsAls ik op me terug toets druk, kom ik gewoon weer in deze thread terecht. Terug toets van me telefoon dan he
IPhones missen wel meer
Bij mijn oude iPhone 7 werkt het 2e niet, het eerste wel! thanksHeb je helemaal geen knop voor nodig..
Gewoon vanaf het linkerkant van je scherm naar rechts swipen Andersom, rechts naar links ga je weer terug.
maar dan kan je deze vast ook nog niet; als je op de bovenkant van het scherm tikt ga je direct naar de bovenkant van de pagina.
dit werkt overigens in alles, niet alleen Safari.
Volgens mij werkt dat al sinds de iphone 4Bij mijn oude iPhone 7 werkt het 2e niet, het eerste wel! thanks
Mijn MyPolo opent ie niet in een browser, dus ik kan ook niet heen en terug. Het is een soort app ofzo heel apart.Volgens mij werkt dat al sinds de iphone 4
de eerste keer kan het zijn dat je de url balk naarvoren haalt, als je dan nog eens klik ben je bovenaan!
Als je maar van de mijne afblijft buurman..Aaaarghh! Kom er net achter dat ik een naafdopje ben kwijt geraakt!
Nee, helaas...Haha, heb je er niet nog een extra? Iets met beter een goede buur, dan een verre vriend.
Passen deze roostertjes voor de tankpas oid ook on een 6R?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.