Worst case scenario is een dom, dronken en impulsief oudje
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Maar dat eerste wat je noemt wordt al lang aangepakt. Daar is de politie voor. Rijbewijzen worden afgepakt. Bekeuringen worden gegeven. Etc etc. Rijvaardigheid van oudjes wordt vrij weinig aan gedaan. Dat is mijn punt. Daar moet ook op gehandhaafd worden. Je hoort mij toch niet zeggen dat het louter en alleen de oudjes zijn die gevaarlijk rijden? Integendeel.mijn punt is dat ik denk dat de verkeersveiligheid meer heeft te lijden onder de domme-impulsieve-dronken-onvolwassen-roekeloze-jeugd en andere eikels die te hard rijden, bumperkleven, rechts inhalen en weinig geduld en tolerantie hebben, etc etc dan onder de beperkte rijvaardigheid van onze opa's en oma's.
ik denk dat we elkaar begrijpenMaar dat eerste wat je noemt wordt al lang aangepakt. Daar is de politie voor. Rijbewijzen worden afgepakt. Bekeuringen worden gegeven. Etc etc. Rijvaardigheid van oudjes wordt vrij weinig aan gedaan. Dat is mijn punt. Daar moet ook op gehandhaafd worden. Je hoort mij toch niet zeggen dat het louter en alleen de oudjes zijn die gevaarlijk rijden? Integendeel.
Ik vergelijk ouderen die een gevaar op de weg zijn door lichamelijke en/of mentale beperkingen door ouderdom met mensen die net een slokje te veel op hebben en achter het stuur stappen. Een bestuurder die te veel gedronken heeft is vaak niet onder de indruk dat hij/zij een gevaar op de weg vormen, en dat het reactievermogen al met een kleine hoeveelheid alcohol erg verslechterd is. Voor die ouderen is er dan geen alcohol in het spel, maar de gevolgen zijn vergelijkbaar. Ouderen hebben vaak niet door dat zij zo'n gevaar op de weg vormen.Iedereen moet voor zich zelf verantwoording dragen.
En mensen zelf laten beslissen of ze nog willen rijden.
Iedereen word na zijn 75ste elke 5 jaar gekeurd. En als ze goedgekeurd worden dan hebben ze weer 5 jaar.
En al die vooroordelen over ouderen.
Laat die mensjes.
Het is vaak hun enige mobiliteit
Langere sluitertijd dan dit gaat niet ivm dat ik geen statief bij me had Heb niet zulke stille handen!Of een langere sluitertijd eventueel icm hdr
Het is de bedoeling dat mensen zich voorstellen in het showroom gedeelte.Sinds er iets is veranderd hier op het forum zie ik niet meer als er een nieuw iemand registreert. Want nou gaan de voorstel topics van oude mensen weer gebruikt worden en die staan nog steeds als voorstel topic. Dat is zeer verwarrend! Kan dat anders??
voel je welkom om koffie te drinken op de zaak, is paar km van je afIk ben een grote koffieliefhebber en drink al 3 dagen oploskoffie omdat mijn
espressomachine kapot is en gerepareerd wordt...
Je hebt gelijk!Sinds er iets is veranderd hier op het forum zie ik niet meer als er een nieuw iemand registreert. Want nou gaan de voorstel topics van oude mensen weer gebruikt worden en die staan nog steeds als voorstel topic. Dat is zeer verwarrend! Kan dat anders??
Omdat niemand zin heeft omdat helemaal te gaan uitzoeken waar de nieuwelingen binnen komen. Dus als het als de oude stijl kan zoals Franklin zegt. Hij ziet het ook.Het is de bedoeling dat mensen zich voorstellen in het showroom gedeelte.
Dit word ze ook uitgelegd in het welkoms bericht bij registratie, alleen leest niemand deze ...
Indd meisOmdat niemand zin heeft omdat helemaal te gaan uitzoeken waar de nieuwelingen binnen komen. Dus als het als de oude stijl kan zoals Franklin zegt. Hij ziet het ook.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.