nee, iets met schade en schande En je denkt niet zo aan die klink (tenminste ik niet, nu wel)
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
jeetje ik haal 1/3e daarvanGisteren een recordje te pakken. 945 KM gereden met een volle tank en hij was nog steeds niet leeg, dus denk dat ik misschien de 1000 wel had kunnen redden Er zou een 45L tank in zitten maar ik heb gisteren 53L getankt... weliswaar met de nippeltruc. (p.s. let niet op de smerigheid, heb nog geen tijd gehad om hem fatsoenlijk van binnen te poetsen )
Je hebt dus geen GE:LUKjeetje ik haal 1/3e daarvan
Nee is GELUL helaasJe hebt dus geen GE:LUK
dit is wel voor 99% 100KM/h op de snelweg, normaal ben ik blij met zo'n 550KM met een volle tankjeetje ik haal 1/3e daarvan
Je kan hem ook gewoon zelf kopen je bent van niemand afhankelijkIk ben een ONGEDULDIGE LUL! zo dat lucht op.
Helaas had Dov even geen rcd330 op voorraad voor mijn wensen. Dus een ander alternatief gehaald gisteren. Vandaag gelukkig weer terug gestuurd. Waardeloze pasvorm, afwijkende knoppen en lelijk dus.
Nu even m’n geld terugkrijgen en dan op pad naar Dov voor een geschikte radio
Ik vind het er ook allemaal cheapy en aftermarket uitzien daarom komt het bij mij er niet inVolgens mijn ben ik de enigste die de rcd 330 niks vond
Ik ben blij met mijn Android radio navigatie, dab+, ect
Wow, 53 liter is mij nét niet gelukt. Mijn record (uit mijn hoofd) is 52 liter.[...]Er zou een 45L tank in zitten maar ik heb gisteren 53L getankt... weliswaar met de nippeltruc.
550KM.? Dat is alleen stadsverkeer zeker? Of bent met tanken bij de eerste klik gestopt, dat kan ook.dit is wel voor 99% 100KM/h op de snelweg, normaal ben ik blij met zo'n 550KM met een volle tank
Die 550KM bestaan inderdaad voor meer dan 50% uit stadsverkeer, maar mijn Polo is ook écht niet zuinig boven de 120. Bij 150 is 1 op 10 of minder niet ongekend... Dit heeft dan ook puur met het toerental te maken dat bij 140 al boven de 4500 ligt550KM.? Dat is alleen stadsverkeer zeker? Of bent met tanken bij de eerste klik gestopt, dat kan ook.
ja, dan is een GTI een stuk zuinigerDie 550KM bestaan inderdaad voor meer dan 50% uit stadsverkeer, maar mijn Polo is ook écht niet zuinig boven de 120. Bij 150 is 1 op 10 of minder niet ongekend... Dit heeft dan ook puur met het toerental te maken dat bij 140 al boven de 4500 ligt
Ik vond dat baudet nog aardig lang bleef zitten na wat hij naar zn hoofd kreegIk heb sowieso altijd de 6e versnelling gemist. Daarnaast is een 9N(3) echt een "ouderwets" stadsautootje met versnellingen die korter zijn dan de tijd die het duurt totdat Thierry Baudet weer wegloopt bij een interview (heeft trouwens niets te maken met mijn politieke voorkeur, gewoon bedoeld als grapje ). Maar alle gekkigheid op een stokje, ik kan makkelijk 45 in de 5e versnelling rijden. Hadden ze die ratio's niet wat verder uit elkaar kunnen leggen? Misschien toch maar eens gaan kijken voor een 6R met DSG (als handgeschakelde plezierauto heb ik immers nog altijd mijn Opel GT )
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.