Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Wat ik erg irritant vind en gisteren weer eens meemaakte, is het volgende.
Ik kom aanrijden en aan de linkerkant staat een supermarkt auto stil. Iemand haalt hem in, ok kan gebeuren. Vervolgens een hele sliert die er schielijk achteraan blijft rijden, zodat ik moet wachten tot ze allemaal gepasseerd zijn. Ik vind het in zo'n geval heel normaal (en zo is het ook geregeld) dat het verkeer achter het obstakel even wacht tot er geen tegenliggers meer zijn. Maar kennelijk geldt dat lang niet voor iedereen. Niet dat ik het zo erg vind om even te wachten, maar ik stoor me aan het asociale gedrag
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Wat ik erg irritant vind en gisteren weer eens meemaakte, is het volgende.
Ik kom aanrijden en aan de linkerkant staat een supermarkt auto stil. Iemand haalt hem in, ok kan gebeuren. Vervolgens een hele sliert die er schielijk achteraan blijft rijden, zodat ik moet wachten tot ze allemaal gepasseerd zijn. Ik vind het in zo'n geval heel normaal (en zo is het ook geregeld) dat het verkeer achter het obstakel even wacht tot er geen tegenliggers meer zijn. Maar kennelijk geldt dat lang niet voor iedereen. Niet dat ik het zo erg vind om even te wachten, maar ik stoor me aan het asociale gedrag
Een sliert?!
Oké?
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
Zal de leeftijd zijn, dat dit een voor mij heel gebruikelijk woord is in deze context, maar kennelijk niet voor iedereen:

 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Sterker nog, auto's die een obstakel aan hun kant van de weg tegenkomen en er komt een tegenligger aan, zijn verplicht achter het obstakel te wachten tot het aankomend verkeer gepasseerd is. Heb dit meegemaakt met een ANWB lesauto en een rij, of sliert, geparkeerde auto's aan zijn kant. Zat een leerling in en ik was halverwege de geparkeerde auto's. ANWB reed door, ik stop, wachtend tot deze achteruit ging. Heeft me 10 minuten van me leven gekost, terwijl de instructeur scheldend op de bijrijderstoel zat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Sterker nog, auto's die een obstakel aan hun kant van de weg tegenkomen en er komt een tegenligger aan, zijn verplicht achter het obstakel te wachten tot het aankomend verkeer gepasseerd is. Heb dit meegemaakt met een ANWB lesauto en een rij, of sliert, geparkeerde auto's aan zijn kant. Zat een leerling in en ik was halverwege de geparkeerde auto's. ANWB reed door, ik stop, wachtend tot deze achteruit ging. Heeft me 10 minuten van me leven gekost, terwijl de instructeur scheldend op de bijrijderstoel zat.
Je kan wel doorrijden
Maar als je tegenliggers ook doorrrijden heb je dus een probleem
Ik snap je instructeur daarom ook niet zo goed!!
Beetje gefrustreerd mannetje je instructeur destijds
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
Ja klopt, die eerste had dus al netjes moeten blijven wachten, want ik moest stoppen, maar die was er al bijna langs. Dan kun je nog denken, ok misschien niet goed opgelet of ingeschat. Maar het gaat dus om de rest (sliert) daarachter, die er allen achter blijven doorrijden
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
@Thopolo Goed lezen he, een ANWB lesauto met een leerling erin, ANWB reed door, ik stopte en wachtte tot deze achteruit ging.

Oh en als je wat wilt posten op dit forum, denk even twee keer na of het wat toevoegd, ben het aantal meldingen van leden die zich aan jou irriteren wel aardig zat, kan me tijd beter besteden.
Ik ga hier ook niet verder op in, denk dat het duidelijk genoeg is.
 
@Thopolo Goed lezen he, een ANWB lesauto met een leerling erin, ANWB reed door, ik stopte en wachtte tot deze achteruit ging.

Oh en als je wat wilt posten op dit forum, denk even twee keer na of het wat toevoegd, ben het aantal meldingen van leden die zich aan jou irriteren wel aardig zat, kan me tijd beter besteden.
Ik ga hier ook niet verder op in, denk dat het duidelijk genoeg is.
Dan lees je het toch niet beste man!
je bent niks verplicht tenslotte
Toch?
verder wens ik je een fijn weekend
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
Wat ik erg irritant vind en gisteren weer eens meemaakte, is het volgende.
Ik kom aanrijden en aan de linkerkant staat een supermarkt auto stil. Iemand haalt hem in, ok kan gebeuren. Vervolgens een hele sliert die er schielijk achteraan blijft rijden, zodat ik moet wachten tot ze allemaal gepasseerd zijn. Ik vind het in zo'n geval heel normaal (en zo is het ook geregeld) dat het verkeer achter het obstakel even wacht tot er geen tegenliggers meer zijn. Maar kennelijk geldt dat lang niet voor iedereen. Niet dat ik het zo erg vind om even te wachten, maar ik stoor me aan het asociale gedrag
Mensen zijn asociaal... en veel doen alsof ze de wegregels niet kennen. Uiterst irritant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Rosinfield
Ken de winkel* of website* niet maar ze schijnen de Playstation 5 te kunnen leveren.


* ik ben niet aansprakelijk voor welke schade dan ook.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!