Sweetspot indeed!Wat een monster. Toevallig dat ik ook altijd op 23,5 graden draai.
Sweetspot indeed!Wat een monster. Toevallig dat ik ook altijd op 23,5 graden draai.
Wat een verwennerij voor je beestje! Had ik maar een garage waar ik em neer kon zetten
heeeeeeeerlijk : ) !Wat een monster. Toevallig dat ik ook altijd op 23,5 graden draai.
Jaa bij mij staat die eigs ook altijd binnen en stil.. Soms mag die even zijn "benen strekken" hij is wat jaloers op de benz merk ik hahaahDoe ik toch liever met goed weer
Staat nu vaker lekker in de verwarmde garage dan dat ik ermee rij met dat thuiswerken.
Dus eigenlijk snap ik het ook wel
zoo echt, dakje open, raampjes stukje los .. dan is het wel fijnKoukleumen
Ja en dan zit ik nog met een dikke winterjas dicht in de auto #warmbloedigeindo23,5 dat is standje crematie in mijn auto. Staat op 21 en ik zit er nooit aan.
Ja dat is nou weer triest voor zo’n jongen!
Wat is dat voor een symbooltje?
Volledig uitzoomen van de navigatie mapWat is dat voor een symbooltje?
whahaha dat ze zulke dingen onderzoeken zegEen Volkswagen Polo is heel slecht voor je seksleven, aldus onderzoek
En Maserati juist heel goedtopgear.nl
Last van?Een Volkswagen Polo is heel slecht voor je seksleven, aldus onderzoek
En Maserati juist heel goedtopgear.nl
Zeker nietNee, jij?
En hij heeft er nog wel 2.Nee, jij?
Last van?
En hij heeft er nog wel 2.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.