Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Dat is nog niets. Heb ooit een wagen onder een boom gezet en ik vermoed dat er een duif zat met diarree. Plakkaat op de motorkap/voorruit was ca. 4cm. dik en ik schat minimaal 25cm. in doorsnee. Een koe zou er jaloers op zijn geweest.
Was gelukkig een auto van de zaak maar had hem net schoon gemaakt voor aflevering dus dat was flink balen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat is nog niets. Heb ooit een wagen onder een boom gezet en ik vermoed dat er een duif zat met diarree. Plakkaat op de motorkap/voorruit was ca. 4cm. dik en ik schat minimaal 25cm. in doorsnee. Een koe zou er jaloers op zijn geweest.
Was gelukkig een auto van de zaak maar had hem net schoon gemaakt voor aflevering dus dat was flink balen.
4cm dik!!?? Was het geen zieke pinguïn?
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi en Ruud9N
Toch handig (en leuk) zo'n derde oog (een dashcam). Zo zie ik maar ook meteen hoeveel dingen je als bestuurder ook kunt missen. Afgelopen vrijdag een chaotische verkeerssituatie vanaf de A59, zeker 15 minuten in de file op de vluchtstrook (geen fan van, maar heb het afgeleerd om er, zoals het hoort bij de uitvoegstrook af te gaan, te gevaarlijk), voor de afrit Oss Oost.

Chaos rondom het kruispunt en de rotonde. Oorzaak een kapotte vrachtwagen. Nu was ik mijn beelden aan het terugkijken, aangezien ik in een onhandige situatie terecht kwam bij de verkeerslichten. En daarbij uiteindelijk ook verschillende (gekke) dingen over het hoofd had gezien, kennelijk.

Afbeelding 1: niet de vrachtwagen in kwestie. Maar deze reed blijkbaar de hele tijd met een open motorkap? Toen hij remde schoot zijn motorkap ineens omhoog. Zelf zag ik op dat moment dat ie uitstapte pas dat zn kap openstond. Vroeg me af hoe ie open was gekomen :)

Afbeelding 2+3: Dit was een onhandige situatie. Verkeerslicht was ruim op groet, daarbij was een deel van de kruising nog geblokkeerd. Ik had achteraf beter voor het groene licht kunnen wachten. Nu stond ik met anderen half op de kruising, iedereen kris kras door elkaar rijdend (de andere banen reden gewoon met 80km/h.

Uiteindelijk de wagen van Rijkswaterstaat die het niet langer kon aanzien.

En de grootste verbazing gaat naar wat er aan de rechterkant gebeurd, dit zag ik zojuist pas. Deze tractor/graafmachine met oplegger gaat spookrijden door de verkeerslichten van het tegemoetkomende verkeer? Terwijl die rijrichting groen had op dat moment.. ach met zo'n ding aan de voorkant staat niemand in de weg toch

Al met al een handig ding zo'n dashcam!
 

Bijlagen

  • 20210117_214017.jpg
    20210117_214017.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 65
  • 20210117_213703.jpg
    20210117_213703.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 60
  • 20210117_213833.jpg
    20210117_213833.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 65
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!