Die is gelukkig eindelijk binnen begrijp ik , maar het maakt op het moment niet echt uit volgens mij wie de vervoerder is Post-NL, DHL, UPS enz. het is bij allemaal een rommeltje nu met deze drukte helaas.
Nee dat was helaas geen gevalletje 'overmacht door drukte' maar een combinatie van een lakse bezorger en slechte klantenservice
En als je op nummer 1 klikt over de levering van het pakket wordt de verbinding verbroken omdat het druk is.Ja DPD is echt triest. En de klantenservice kost ook nog eens 50 cent per gesprek. Zo kan ik het ook...
Het zal ook eens een keer makkelijk gaan bij jou. Wel mooi dat ie eronder zit. Fijne monteur heb je ook wel als ik het zo hoor. Kan veel en denkt lekker mee.Verhaaltjestijd:
Met de downpipe vol goede moed naar mijn monteur. Paar (3) moertjes los van de draadeindjes: geen problemo. Laatste: KRAK. Draadeind over gebroken en vast in de turbo. Boutjes lassen, friemelen, afbreken (keer 15) en uiteindelijk een hele poos later eindelijk het draadeindje eraf. Downpipe eronder om te testen: te lang. Stuk af-flexen, verloopstuk erop: k*t, de OEM uitlaat is maar 2 inch ipv 2. Gelukkig had m'n monteur nog een millltek verloopstuk liggen. Die op de RVS downpipe gelast, eronder: 2e lambda past niet, gat op de downpipe zat ontactisch. Mijn hemel, dan maar de afdopping erop en de lambda aangesloten wegwerken (is uitgeschreven ). Uiteindelijk een hele poos later zit het ding erop. Rijdt een stuk beter vooral laag in de toeren pakt ie sneller, maar met volgas helaas nog steeds hét probleem (best heftig ook). We blijven gewoon doorzoeken, zo wordt het nooit saai.
@Garrut98 helaas wegens omstandigheden geen 'voor' filmpje kunnen maken. Het 'na' filmpje zal ik ergens deze week even maken. Klinkt in ieder geval iets rauwer maar maakt niet enorm veel verschil.
Iets vergeten te typen? 2 i.p.v. 2 lijkt mij hetzelfde.Verhaaltjestijd:
de OEM uitlaat is maar 2 inch ipv 2.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.