Poppenkast dat is hetGoed verhaal! Ze beginnen dus wel op 8 januari met vaccineren....
Volkwagen
Polo 6R
1.2 TDI 104PK/233 NM
Poppenkast dat is hetGoed verhaal! Ze beginnen dus wel op 8 januari met vaccineren....
Ik wil mijn auto laten inenten, kan dat ook? Lijkt mij handig zo'n goedkope live-tracker.Nu nog een reactie van een conspiracy theorist die mede deelt dat deze inentingen eigenlijk mazelen veroorzaken... of een tracking chip hebben... Hoe dan ook, heeft het met 5G te maken, dat weet ik zeker...
Dat is niet handig, die dingen geven niet mee. Sterkte.Vandaag tranen met tuiten gehaald nadat een roadblocker de onderkant van mijn auto gekust heeft....
die is stukVandaag tranen met tuiten gehaald nadat een roadblocker de onderkant van mijn auto gekust heeft....
staat nu bij de garage en hoop dat het alleen een kapotte carter is. Zo kan je 2020 dus ook afsluiten...
Dronken in de auto stappen met je kinderen, heel verantwoordelijk.......Corona heeft er, qua kilometers, hier wel ingehakt. Heb dit jaar slechts 4.726km. gereden.
Zou vandaag nog 128km. bij komen maar plannen zijn veranderd en ik blijf thuis. (neefje heeft met zijn dronken harses zijn Dodge RAM in een greppel gelegd terwijl zijn eveneens dronken vrouw en 3 dochters, waarvan 1 baby, ook in de auto zaten. (gelukkig geen gewonden) Het ene gezeik leidde tot het andere en ineens ben ik niet meer welkom)
Achterlijk volk zegCorona heeft er, qua kilometers, hier wel ingehakt. Heb dit jaar slechts 4.726km. gereden.
Zou vandaag nog 128km. bij komen maar plannen zijn veranderd en ik blijf thuis. (neefje heeft met zijn dronken harses zijn Dodge RAM in een greppel gelegd terwijl zijn eveneens dronken vrouw en 3 dochters, waarvan 1 baby, ook in de auto zaten. (gelukkig geen gewonden) Het ene gezeik leidde tot het andere en ineens ben ik niet meer welkom)
Lekker stelCorona heeft er, qua kilometers, hier wel ingehakt. Heb dit jaar slechts 4.726km. gereden.
Inderdaad. Baby is nog geen jaar oud en vader verteld vol trots dat ze nu al een keer dronken is geweest. Tja, familie heb je niet om uit te kiezen.Lekker stel
Man man man. Geen woorden voor.Inderdaad. Baby is nog geen jaar oud en vader verteld vol trots dat ze nu al een keer dronken is geweest. Tja, familie heb je niet om uit te kiezen.
Wie dronken geweest?Inderdaad. Baby is nog geen jaar oud en vader verteld vol trots dat ze nu al een keer dronken is geweest. Tja, familie heb je niet om uit te kiezen.
De baby!Wie dronken geweest?
weet waar je aan begint in 2021
Zonder kinderen evenzoDronken in de auto stappen met je kinderen, heel verantwoordelijk.......
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.