Pff wat een verhaal. Vind het wel leuk dat je ons zo uitgebreid op de hoogte brengt iedere keer! Heel frustrerend allemaal, maar hopelijk is het niet voor niets en kan je snel, onbezorgd, van je Polo gaan genieten. Succes!Nou jongens, het is weer tijd voor avontuur.
Mijn monteur appte me met de vraag welke veer ik in mijn diverter valve had. Ik zei de middelste en ik moest 'm even vervangen voor de zwaarste. Laat het nou net zijn dat een van de hex schroefjes enorm vast zat. Twee keer een beetje kracht zetten en de schroef was niet meer hex maar rond. Balen. Zaagje gepakt, een gleufje gezaagd in het schroefje en met een schroevendraaier en hamer losgetikt. Werkte prima, duurde alleen 1,5 uur. Priegelwerkje, dat was het.
Maargoed, zwaarste veer erin, proefrit, geen verschil. Sterker nog, reed slechter. Ik kon de MAP sensor alleen niet uit mijn hoofd zetten. Schroevendraaier, wat kracht, huppakee. Schroef los. Weten we ook weer wie de sterkte van ons twee is, mijn monteur of ik . MAP zat een beetje vol met olie maargoed, intercooler en carterventilatie, eigenlijk een klote combinatie. Spaart me wel weer een middag werk en een nieuwe intercooler.
Proefritje... ENNNNNN..... Het was er nog steeds. Zoektocht gaat dan maar door. Volgende op het lijstje is de injectoren testen/reinigen, het PCV klepje ín de T-splitsing carterventilatie, nieuwe bougies (een graden kouder, wordt vaak aangeraden op getunde 1.8T's) en DAN gaat ie gewoon lekker naar de diagnoseexpert want dan ben ik er helemaal klaar mee
Oh echt? Dat zou mooi zijn! Maar is het dan ook voor oudere modellen?Ja dat is helaas nog niet beschikbaar, komt er wel aan
Android Auto werkt alleen bedraad of draadloos via WiFi. Dus je entertainment systeem in je auto moet over wifi beschikken en Android Auto draadloos ondersteunen of je moet bijvoorbeeld een dongle kopen die op dit moment in ontwikkeling is door een derde partij. Deze dongle werkt dan weer via je USB poort, mits je entertainment systeem Android Auto ondersteunt. Ik hoop mijn dongle ergens in januari-maart binnen te krijgen.Oh echt? Dat zou mooi zijn! Maar is het dan ook voor oudere modellen?
Ik heb een Pixel 4a, dus dat zit wel goed dan. Waar heb jij die dongle vandaan?Android Auto werkt alleen bedraad of draadloos via WiFi. Dus je entertainment systeem in je auto moet over wifi beschikken en Android Auto draadloos ondersteunen of je moet bijvoorbeeld een dongle kopen die op dit moment in ontwikkeling is door een derde partij. Deze dongle werkt dan weer via je USB poort, mits je entertainment systeem Android Auto ondersteunt. Ik hoop mijn dongle ergens in januari-maart binnen te krijgen.
Oudere telefoons werken helaas minder goed of helemaal niet met Android Auto (technisch of softwarematig missen ze ondersteuning voor bepaalde protocollen). Al helemaal niet draadloos. Voor draadloos is al minimaal Android 9 nodig, als ik het goed heb.
Je hebt geen problemen met het aanlopen van de band? Aangezien het 215 zijn? Ziet er goed uit!!
Dank! Nee, de banden lopen niet aan. Ik denk dat dat mede komt doordat de auto door de stuggere veren wat minder inveert. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik nog niet heb gereden met 4 volwassen inzittenden en een gevulde kofferbak...........Je hebt geen problemen met het aanlopen van de band? Aangezien het 215 zijn? Ziet er goed uit!!
Al 25 jaar zelf kapper en 6 jaar van de kids hahaIk mis mijn kapper!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.