Dat is ook zo. Wat mij betreft dan ook prima dat ze het doen, al is het wellicht of waarschijnlijk (mede) vanuit andere motieven. Alles helpt om al die achterlijkheid zsm de wereld uit te krijgenTis juist goed dat er aandacht is voor mensen rechten.
Vind het ook altijd bullshit. Een beetje vaag dat men regenbogen nodig heeft om zich speciaal of geaccepteerd te voelen. Onze vrijheid heeft maar 1 dag, en daar zien wij ook geen rood/wit/blauwe merken. Onzin dus.
Dat begrijp ik maar ik had liever dat Volkswagen zich beperkt tot het maken van mooie auto's.Vind het juist heel mooi dat zo'n groot bedrijf met heel veel werknemers zo'n statement maakt.
Ze laten hierdoor zien waar ze voor staan ! Vergeet ook niet dat het een protest was tegen de
antihomowetgeving in Hongarije...
Dat begrijp ik maar ik had liever dat Volkswagen zich beperkt tot het maken van mooie auto's.
Het ene sluit het andere toch niet uit.Dat begrijp ik maar ik had liever dat Volkswagen zich beperkt tot het maken van mooie auto's.
Nou, discussie... Zoals ik al zei, met bevrijdingsdag zie je merken ook niet rood, wit, blauw wapperen. 'T is puur "doen omdat iedereen het doet" denk ik, en als je het niet doet wordt je gek aangekeken. 'T is watWaarom deze discussie? Als Volkswagen dit wil doen, om welke reden dan ook, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Raakt het je persoonlijk dat ze dit doen? Nee toch? Boeie dan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.