Wat een idioot!
Iemand van hier?
Beetje stoer doen met zijn leasebak tot de lease maatschappij t ziet.Wat een idioot!
Iemand van hier?
die heeft zijn polo al keer in de prak geredenDer is hier op het forum wel iemand van teamvluchtstrook, tis alleen de verkeerde kleur.
Werkplaat heeft het altijd druk maar het kantoor… jammer weer.wordt er gevraagd of ik eerder wil beginnen ivm hoge werkdruk en veel zaagwerk, dus ik om 03:00, 1e klus zagen, klus klaar, op naar klus 2. Waar is klus 2, die zou op me werkbank worden gelegd? Ah, op kantoor.......die op slot zit, zo jammer he, maar ik ga gewoon om 12 uur naar huis, de groeten!
Vandaag lekker weer dus ik denk, ik ga heerlijk genieten op het naaktstrand. Ik pak mijn spullen, stap in de wagen, rij weg en hoor rechtsachter flap, flap, flap. Nee he, dat klinkt niet goed. Laat het geen lekke band zijn. (alsof dat geluid van iets anders kan komen ) Ik stap uit en ja hoor, zo lek als een mandje. Krik e.d. gepakt en het reservewiel er onder gezet. Bandenboer is hier niet ver vandaan maar aangezien hij echt helemaal leeg was leek verder rijden mij geen goed idee.
Kom ik bij de bandenboer aan, wordt mij gevraagd waar de slotbout is. Hele wagen binnenstebuiten gekeerd maar geen slotbout gevonden. Ik snapte er niets van. Buurvrouw gebeld om te vragen of zij even wilde kijken op de plek waar ik had gestaan maar dat duurde mij te lang. Ford Focus geleend (leek wel of ik op een plank zat) en thuis gezocht samen met een buurman. Buurvrouw riep naar beneden dat ze samen met een andere buurman had gekeken maar niets gevonden hadden. Ik snapte er nu nóg minder van. Ik terug gereden, nogmaals de auto binnenste buiten gekeerd maar niets. Dus toestemming gegeven om de slotbout te slopen en meteen een nieuw setje besteld. Wiel gewisseld en alsnog aangereden naar het strand. Op de terugweg, ik baalde flink van mijzelf, dacht ik, ik ga zo de route naar de bandenboer lopen, misschien ben ik zo stom geweest om hem, in de haast, op de bout te laten zitten. Je weet het niet. Maar heenweg niets, terugweg niets. Totdat ik bij onze afrit kwam en ja hoor, wat ligt daar midden op de weg? De slotbout.
Dus morgen maar even naar de bandenboer bellen om de nieuwe set te cancelen. (wat kan want hij wilde toch pas bestellen als ze nog meer items nodig hadden) Krijg het geld niet terug maar wordt wel op een volgende handeling in mindering gebracht.
Snap echt niet hoe ik zo stom heb kunnen zijn. Oww, de spijker die er in zat was een lange. Ca. 8cm.
Dank voor de uitleg.@EnigmaNL
Lekke band eraf gehaald met slotbout
Reserveband erop met slotbout
Naar de garage gereden met slotboutdop op de bout, in de velg
Onderweg slotboutdop eraf gevallen
In garage een probleempje
Slopen die hap!
Ja hoor. Nog ruim 3 uur genoten.Maar het naaktstrand nog wel gered uiteindelijk???
Die neon heeft nog wel wat als het minder fel zou zijn. En het interieur heeft hij ook wel mooi gedaan met die strip. Alleen de rest inderdaad...Hoe verneuk je een GTI https://link.marktplaats.nl/m1695091088
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.