Graag gedaan! Als het goed is moet het gewoon lukken! Is gewoon plug & play. Enige nadeel is dat de USB aansluiting voor op zit.Bedankt voor de link !
Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
Graag gedaan! Als het goed is moet het gewoon lukken! Is gewoon plug & play. Enige nadeel is dat de USB aansluiting voor op zit.Bedankt voor de link !
Want?Gaat niet lukken
Ben ik wel een beetje met je eens.Ze hebben het ook over een andere radio,
Beter om voortaan gewoon direct uit leggen ipv die korte reacties waar men niks aan heeft
Hoeveel betaal je daarvoor als ik vragen mag?Vanmiddag een afspraak bij MTautomotive in Wijk-bij-Duurstede om de Golf te laten chippen. Was het voordeligste aanbod en ik had de Polo er eerder ook al laten chippen.
Het zal per auto wellicht verschillen maar ik betaal 225.Hoeveel betaal je daarvoor als ik vragen mag?
Klopt! Staan ze om bekend de armsteundeksel van Ali.Krijg hem net niet lekker gemonteerd. Dwz speling en hij valt eruit als ik er enigzins kracht op uit oefen.
Misschien uitleggen waarom jij denkt van niet, ipv dit soort opmerkingen.Gaat niet lukken
Ik had altijd Brembo voor en achter, niet geperforeerd!Iemand ervaring met de Bosch remblokkenset? Of goede suggesties, mijne zijn aan vervanging toe. Link Bosch remblokkenset
In dit geval is goedkoop vaak duurkoop. Oftewel poppenspul.Krijg hem net niet lekker gemonteerd. Dwz speling en hij valt eruit als ik er enigzins kracht op uit oefen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.