Dankjewel! Ik zal het oliepijl goed in de gaten houden. Tot die tijd laat ik de auto dan staanOlie pijl goed checken en misschien halverwege nog eens checken.
Probleem is niet zo zeer dat hij lekt maar als je multi riem nat word van de olie dan gaat deze kapot en kan de riem tussen de dynamo aircopomo ect komen
Ik had hetzelfde, aan de voorzijde van je blok zit een afdichting, kan zijn dattie losgetrild is. Mijne lekte daar een boel olie uit...Mijn auto lekt sinds vandaag merkbaar veel olie, behoorlijke plas op de grond. Zijn er bekende plekken waar het bij de 1.2 TSI fout kan gaan?
Was het erg kostbaar? Ik ben in elk geval nog van plan de distributieketting te laten vervangen vanwege de ratel, wellicht maar meteen tegelijkIk had hetzelfde, aan de voorzijde van je blok zit een afdichting, kan zijn dattie losgetrild is. Mijne lekte daar een boel olie uit...
Geen idee meerWas het erg kostbaar? Ik ben in elk geval nog van plan de distributieketting te laten vervangen vanwege de ratel, wellicht maar meteen tegelijk
Maandagochtend maak ik een afspraak bij mijn garage. Zodra ik de auto kan brengen laat ik hem daar voorlopig wel even staan. Als het is wat iedereen denkt dan is het voor mij goed te overzienJe kunt de kosten toch opvragen bij de VW dealer, dan weet je de prijs en waar je dan gaat voor de reparatie is aan jezelf.
Holy… dat zijn wel serieus sterke palen..Geen verdere info, maar holy f#ck
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.