Volkswagen
Polo AW GTI Reef Blue
2.0 TSI
Goedenavond allen,
Ik ben niet zo actief meer de laatste tijd. Dit komt mede dankzij een verhuizing. Ik woon nu vlakbij Utrecht!
Ik zal proberen weer wat actiever te zijn wanneer ik mijn computer weer aan heb gesloten.
Tot snel!
maar waar betaal je dan nog extra voor behalve de apk zelf?Precies wat je zegt, de standaard dingen. Maar blijkbaar was niks nodig.
Wel gek want de remvloeistof is niet vervangen bij het vervangen van de remmen, blijkbaar was het niet nodig haha.
Achja ik vervang het zelf wel binnenkort.
Eergisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Renault Clio etech hybrid esprite alpine in de Gris schiste ( foto zet ik er expres niet bij dat is beetje off-topic bij verzoek deel ik het graag )
Ergens rond 5 jan 24 ga ik afscheid nemen van de bijna 5 jaar Polo AW en gaat terug naar de leasemaatschappij.
Ik zal nog een afscheid foto plaatsten als ik hem echt vaarwel zeg.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.