Heb ik ook af en toe dat ie boven en onder anders aangeeft
Ik zou het lekker laten, het kost je je no claim korting en je schadevrije jaren, hoe klote het ook is. Ik heb ook voor hetzelfde hete vuur gestaan, maar ik wacht gewoon tot ik zelf, of iemand anders mijn bumper er volledig van af rijdt, dan pas laat ik het maken.Gvd.. tref je je auto met krassen op de bumper aan... Mooi kut als je zelf zuinig op de boel probeert te zijn..
Maar weer eens uitvogelen wat dat gaat kosten.. het is niet zoveel, en ook niet heel zichtbaar, maar kijk er toch elke keer naar als je er langs loopt..
Gave bak!!! Heb er ook in gereden (normale v90) paar jaar terug maar is het ook niet dat de generatie V90 technologisch uit 2016 stamt? In een V60 die leverbaar zijn vanaf 2018 heb ik nooit het gevoel gehad dat die achterloopt op zijn Duitse premium concurrenten. Ook merkbaar in de huidige Audi A6 (2018) tegen de A4(2015). Die 3 jaren voelen als een wereld van verschil.Off-topic van dit forum, maar toch interessant om te delen (vind ik).
Recent is de Volvo S80 van mijn vader vervangen voor een V90 Cross Country Ocean Race.
Maar liefst 12 jaar aan techniek vernieuwing. Dat is te merken!
Echter viel het mij, als 'jong' persoon op, dat Volvo echt wel achterloopt op de Duitse producenten qua software.
Man man wat is dat systeem omslachtig in het gebruik.
Verander je van rij-modus? Dan blijft het info cluster voor je in dezelfde 'visuele' stand.
Maaaar ga je naar de instellingen, dan kan je bijv. het performance thema aanvinken. Waarom schakelt 'ie niet automatisch over?
Of als je je media wilt bekijken in het cluster voor je, dan moet je in de instellingen (5-6 klikken diep) aangeven wat je voorkeur heeft. Media of navigatie.
Niet gewoon 1 klikje op je stuur om het scherm te wisselen.
Achja het zal wel gewenning zijn met het product van de concurrent.
Het is overigens wel een leuke auto met lekker veel vermogen en goede rijeigenschappen voor de boot dat het is.
Klote zeg. Lijkt op de foto oppervlakkig te zijn, weinig metaal te bekennen. Goed polijsten misschien een optie om te proberen of kan je er echt met een nagel in?Gvd.. tref je je auto met krassen op de bumper aan... Mooi kut als je zelf zuinig op de boel probeert te zijn..
Maar weer eens uitvogelen wat dat gaat kosten.. het is niet zoveel, en ook niet heel zichtbaar, maar kijk er toch elke keer naar als je er langs loopt..
Ik zou het eigenlijk niet weten, het is een 2018 model dus wellicht is niet de nieuwste techniek qua software.maar is het ook niet dat de generatie V90 technologisch uit 2016 stamt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.