Nu nog laten vliegen dat ding en je hebt een leuk amfibie voertuig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog laten vliegen dat ding en je hebt een leuk amfibie voertuig
Water in zee is warm zat hoor!Nee joh, touwtje en dan gaan waterskieën
Verder was ik vandaag ook jarig en heb ik o.a een GoPro Hero3+ Silver gekregen. Wat een machtig mooi ding zeg. Morgen even suction cup kopen en dan heerlijk touren.
Dit was gisteren de dag-aanbieding, een Telescopische Arm voor de Gopro voor € 9,95Wat is dat dan?
Dit was gisteren de dag-aanbieding, een Telescopische Arm voor de Gopro voor € 9,95
Uitschuifbare telescopische Arm Zwart met statiefadapter voor Gopro HD Hero 3/2/1 Digitale Camera van €39.95 voor €9.95
Tesla heeft 485km. range uit mijn hoofd. Dan heb je wel meteen de duurste te pakken.
Maak daar maar 350 van.
Bron: Tesla Model S - elektrischeauto.nlEr komen verschillende uitvoeringen van de auto, met verschillende batterij-packs. Het bereik van de wagen kan oplopen van 250, 370 tot 480 km.
Bron: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201895025592551&set=a.2263112092556.2104608.1091090712&type=1&theaterDat hebben we ook weer gehad. De 80 uurs rally van Londen naar Oslo zit er nu op (moet nog wel terug natuurlijk).er reden 10 Tesla Model s en mee. Van die 10 Tesla waren er 9 met het grote accupakket.(85kw) Dat betekent per lading ongeveer 420 km. Bereik. Alleen hadden wij (team NLMobility) het ons veel moeilijker gemaakt. Wij reden met een kleiner accupakket (60kw) . Dat betekent een bereik van 280-320 per lading. Dat wij dan 2 uur later binnen komen dan de winnaar, is dan een geweldige prestatie. Dat betekent dat je dus ook met je kleinere elektrische auto op reis kunt naar al de landen die wij nu hebben aangedaan: Groot Brittannië, Frankrijk, België, Nederland, Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. Het was een bijzondere ervaring.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.