Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Mijn broer die rijdt een Tesla P85. Die red makkelijk 450 op de teller. Zelfs als je 1x goed gas geeft. Verder boeit dat weinig want hij gooit hem 1x in de 2 dagen op de lader.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Tesla S is de volgende die op mijn lijstje staat en dan hopelijk de P85+.
Heb mee over de kombaan van het RDW in Lelystad en dat was een ervaring om nooit te vergeten.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
De p85+ rijdt echt leuk! Overlaatst een dag met eentje gereden zou er wel aan kunnen wennen!

Enkel spijtig dat ze niet zo exclusief zijn. Hier zie je ze zonder overdrijven meer dan een polo/golfje. Gemiddeld rijden er hier een 15tal (unieke) exemplaren rond. Natuurlijk ook wel logisch met een tesla dealer en service center in de buurt.

Heb ook eens dag met een tesla roadster gereden maar geef mij toch maar de p85(+) 'moet' geen plus zijn, met een gewone zou ik ook zl tevreden zijn. Big Grin
 
Zijn er mensen die wel eens een paar liter E85 bijmengen?
Heb gelezen dat een paar liter ethanol op een volle tank het octaangetal aardig verhoogt. JD is hier ook positief over...
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Jep. Doe dit al heel lang. Nja, ik persoonlijk niet maar mijn vrienden wel. Heel het Seat forum doet het ook. Kijk daar even rond, daar heb je heel veel mensen met een 1.8 20VT. Dat blok ligt ook in een FR & Leon dus je hebt behoorlijk wat mensen daar die er gebruik van maken. (seat-online.nl).
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Ooh ik weet al wat ik binnenkort ga proberen :shock:
Zie inderdaad veel op Seat forum voorbij komen!

Nu het weer een beetje afgekoeld is voelt het al alsof er weer 30pk terug is maar wil ook wel eens kachelen op een mixje met bio-ethanol :mrgreen:
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
9051359082_f836f25099_o.jpg


Euro 98

9049128755_02d9b45478_o.jpg


Euro 98 + 5L E85

10PK verschil.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!