Precies deze zat bij mijn Polo toen ik 'm kocht. Heel fijn dat ik hem heb!Wil ik hem bestellen, staat bij het afrekenen de dealer in Groningen niet in hun lijst. Kan hem dus niet bestellen of afhalen. #fail
Volkswagen
Polo 6C 2017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies deze zat bij mijn Polo toen ik 'm kocht. Heel fijn dat ik hem heb!Wil ik hem bestellen, staat bij het afrekenen de dealer in Groningen niet in hun lijst. Kan hem dus niet bestellen of afhalen. #fail
Wil ik hem bestellen, staat bij het afrekenen de dealer in Groningen niet in hun lijst. Kan hem dus niet bestellen of afhalen. #fail
Bedankt voor je aanbod, wordt zeer gewaardeerd. Is het een idee dat jij hem daar voor mij bestelt en dat je mij dan een tikkie stuurt van alle kosten en ik jou mijn NAW gegevens? Aangezien jij hem daar dan toch weg moet halen. Idee?Je kunt hem gerust bestellen bij de dealer bij mij in de buurt, als je de verzendkosten betaald stuur ik hem naar je op
Je kan ze ook altijd even bellen erover, dan kunnen ze hem vast die kant ophalen voor dezelfde prijs.Je kunt hem gerust bestellen bij de dealer bij mij in de buurt, als je de verzendkosten betaald stuur ik hem naar je op
Ik heb hem besteld, stuur jij me een dm met je adres e.d.?Wil ik hem bestellen, staat bij het afrekenen de dealer in Groningen niet in hun lijst. Kan hem dus niet bestellen of afhalen. #fail
Dikke prima, Thanks. DM komt eraanIk heb hem besteld, stuur jij me een dm met je adres e.d.?
Sorry zag je bericht te laat. Als jij hem toch niet wilt hou ik hem zelf, anders stuur ik hem op
Oh dat was jij! Ik zag het al op tiktok voorbij komenNog steeds mega blij met de tip van @JelleR voor de kofferbakmat. Vooral als je dit naar huis moet krijgen, zeiknat. Bijna alles uit en in de kofferbak en voor de rest een kleed over de stoel en nergens aankomen!
Voor de mensen die vragen wat dit is, een rotonde, fontein in het midden en dan een paar liter zeepsop erin.
Ik heb dit ook gezien op TikTok inderdaad. Kan hem niet meer vinden tussen mijn kijk geschiedenis.Nog steeds mega blij met de tip van @JelleR voor de kofferbakmat. Vooral als je dit naar huis moet krijgen, zeiknat. Bijna alles uit en in de kofferbak en voor de rest een kleed over de stoel en nergens aankomen!
Voor de mensen die vragen wat dit is, een rotonde, fontein in het midden en dan een paar liter zeepsop erin.
Ik kan hem ook niet meer vinden helaas.Ik heb dit ook gezien op TikTok inderdaad. Kan hem niet meer vinden tussen mijn kijk geschiedenis.
Zie nog geen zonnepanelenmet een hamer kun je ook zonnepanelen leggen
Die zijn per ongeluk allemaal kapot geslagen.Zie nog geen zonnepanelen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.