Hij is niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn.Welke bloemkool doet dit nou??
Hey deze zag ik ook op mijn Instaverhaal langs komen!
Heb de gij ook insta voor je Polootje dan?Hey deze zag ik ook op mijn Instaverhaal langs komen!
Wie niet.........Heb de gij ook insta voor je Polootje dan?
Yes, https://www.instagram.com/pepperpolo_a/Heb de gij ook insta voor je Polootje dan?
Ja is zo, stom dat ik dat niet bedachtWie niet.........
Moet jij snel nemen joh, insta!!!!Ja is zo, stom dat ik dat niet bedacht
@blue_polo.6c xxxxnu we toch instas delen met elkaar xxx
Chiptunr.nl | Chiptuning & Engine Optimization (@chiptunr) • Instagram photos and videos
95 Followers, 105 Following, 22 Posts - See Instagram photos and videos from Chiptunr.nl | Chiptuning & Engine Optimization (@chiptunr)www.instagram.com
delen is liev r+r is back
Ik hoop dat de Polo fout zat en de motorrijder een nieuwe motor krijgt van de verzekering .Gaat lekker in Agga/Den Haag
Nee,was mij te warm. Ga morgen verder aan de andere kant. Met dit mooie weer rijd ik heerlijk met mijn BMW oldtimer in de rondte en kan de polo ff lekker cool staan in mijn pandje.Remnaven ook gelijk ontroest neem ik aan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.