Ik ga ook weer een brodit bestellen voor de 6 alleen dit keer zonder lightning kabel. Dit omdat ik alles via bluetooth stream en omdat mijn 5S accu echt lam werd van het telkens opladen en eruit halen.
Gouwe tip!Heb nog wel een tip voor je, koop NFC tags en plak er ergens één in je auto!
Als ik nu mijn telefoon bovenop het klepje van de 12v aansluiting houdt (heb de tag eronder geplakt) schakelen Bluetooth en Spotify in (stream ook muziek), haal ik hem er na het rijden weer langs, dan gaan Bluetooth en Spotify uit.
Echt geniaal
Heb nog wel een tip voor je, koop NFC tags en plak er ergens één in je auto!
Als ik nu mijn telefoon bovenop het klepje van de 12v aansluiting houdt (heb de tag eronder geplakt) schakelen Bluetooth en Spotify in (stream ook muziek), haal ik hem er na het rijden weer langs, dan gaan Bluetooth en Spotify uit.
Echt geniaal
Zijn er al mensen met een iPhone 6 (Plus) ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.