Das lang geleden dat ik hem gesproken heb was over gestapt op een touran toch?ik zou @Johan misschien eens lief aankijken?
Laatste keer meet een greet geweest de Meern bij burgerkingDat is correct en tevens juist
volgende keer weerbericht checken
Das nooit leukHeb je lekker je auto gewassen en helemaal afgezeemd begint het te regenen... Kon wel vloeken[emoji23]
Van wanneer is de V8 update, welke jaartal? Mn vader rijd nu in een Alhambra '11 sept met een RNS315 met een update uit 2009 ofzo Heel veel straten staan er niet in. Echt heel gaar.Leuke actie van VW:
Navigatie update V8 voor 99,-
https://shop.volkswagen.nl/auto-accessoires/car-electronics/navigatie-updates/
Kaarten van 2016 volgens 'goegel'. Wel intressant, zou dat ook naar Belgie verzonden worden via die site? Want in Belgie is het nog altijd 199.. Zit op mijn Scirocco ook nog met kaarten van de jaren stillekes.Tja, dat weet ik ook niet helemaal.. Is er iemand die hier verduidelijking over kan geven?
Ja ga ik doen fijne vakantie@Polobm6r ik ga dit weekend op vakantie, PB me anders even dan spreken we wat af voor na mijn vakantie!
Dus misschien rij jij rond met onderdelen van mede forum leden Ik mis nog een RNS 310, heb jij die toevallig?http://nos.nl/artikel/2108549-rdw-r...eilige-auto-s-terug-van-malafide-bedrijf.html
Helaas maar waar ben ik ook één van de gedupeerde.
Achterop V8 staat Copyright 2015, dus ik schat eind 2015. Kaartleverancier is www.here.com, misschien kun je daar wat vinden.Van wanneer is de V8 update, welke jaartal? Mn vader rijd nu in een Alhambra '11 sept met een RNS315 met een update uit 2009 ofzo Heel veel straten staan er niet in. Echt heel gaar.
Behoorlijk balen ja, aangezien ik de complete auto + mods en evt aankoop bedrag kwijt kan raken. De auto is overigs niet direct bij hun gekocht. Aankomende week word de polo opgehaald en dan word ie gecheckt. Ging ong 3 weken duren aangezien er 300 auto's gedaan moeten worden.Dus misschien rij jij rond met onderdelen van mede forum leden Ik mis nog een RNS 310, heb jij die toevallig?
Wel balen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.