Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eentje van VW? Zo ja zijn die niet universeel?Zat ook aan iets dergelijks te denken ware het niet dat 1 van de bouten een slotbout is.
Nee, geen originele VW. Universeel lijkt mij van niet want dan ga je wel heel erg voorbij aan het principe. Dan zou iedereen met originele VW slotbouten alle andere VW slotbouten los kunnen halen.Eentje van VW? Zo ja zijn die niet universeel?
Nee. vroeg een vriend van mij ook al. Ben wel een ramp met sleutelen maar zó erg nog net niet.zet je ze toevallig niet met wat vet vast? dat moet je niet doen.
Ja, ik heb de juiste bouten.Je hebt wel de juiste (kom/bolvormige) bouten voor je type velgen ? OEM Volkswagen velgen moeten andere bouten op dan andere merken velgen.
Echte Volkswagen-dealers hebben (een aantal) koffertjes vol met slotboutensleutels, hiermee kunnen ze alle VW slotbouten openen.
Dit zijn geen nieuwe en gaan al een aantal seizoenen mee.Wat het ook kan zijn is dat nieuwe velgen nagetrokken moeten worden. Uit ervaring heb ik geleerd dat het spuiten van je velgen ervoor zorgt dat bij het rijden dat laagje verf tussen je naaf en velg verdwijnt, er ruimte wordt gecreëerd en de bouten langzaam los trillen.
Proficiat !!!!Gisteren na wat probleempjes vader geworden van mijn derde zoon. Moeder en kind maken het goed. Nu nog het nieuwe huis klaarmaken en dan gaan we eindelijk wat rustigere tijden tegemoet.
Gisteren na wat probleempjes vader geworden van mijn derde zoon. Moeder en kind maken het goed. Nu nog het nieuwe huis klaarmaken en dan gaan we eindelijk wat rustigere tijden tegemoet.
Gefeliciteerd man! Ook voor de rest van het gezin! geniet van je kind. En rustig??Gisteren na wat probleempjes vader geworden van mijn derde zoon. Moeder en kind maken het goed. Nu nog het nieuwe huis klaarmaken en dan gaan we eindelijk wat rustigere tijden tegemoet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.