@xeoMe, waar lag jouw instructieboekje?
Ik kreeg trouwens cadeau een paraplu en twee gele hesjes. Nu kan ik tenminste gaan protesteren tegen van alles en iedereen.
Bij mij ook bestuurder/bijrijderskant.
Maar daar hebben ze bij Vw niet over nagedacht.
In mijn dashboard kastje zit zo’n composition media waardoor je helemaal geen opbergruimte meer overhoud en in de deurplanelen kan hooguit een petflesje of blikje.
Het is het allemaal nèt niet qua opbergruimtes in een Polo
Hoe ziet dat in het dashboard eruit dan? Bij mij zit er een apart afsluitbaar vak onderin het dashboard kastje speciaal voor het instructieboekje.Bij mij ook bestuurder/bijrijderskant.
Maar daar hebben ze bij Vw niet over nagedacht.
In mijn dashboard kastje zit zo’n composition media waardoor je helemaal geen opbergruimte meer overhoud en in de deurplanelen kan hooguit een petflesje of blikje.
Het is het allemaal nèt niet qua opbergruimtes in een Polo
Dat zou ik dan niet accepteren.En om het te vervolmaken, zetten ze de lifehammers aan de binnenkant van het deurvak zodanig dat je dat flesje er ook niet meer in kunt zetten
Ja. € 445,- officieel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.