Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind hem wel behoorlijk duurDit is tot nu toe een van de mooiste Polo's die ik heb gezien! Ik heb nog nooit gehoord van deze uitvoering. Wilde hem toch graag met jullie delen!![]()
≥ Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline / 1-of-1000-Edition / Cruis — Volkswagen — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: BeigeKenteken: R-632-TZTechnische informatieVermogen: 77 kW (105 PK)Aantal cilinders: 4Transmissie: 5www.marktplaats.nl
Zeker voor een Import en de hoge km stand inderdaad. Lekker laten staan!Ik vind hem wel behoorlijk duur
Weet niet wat de 1 of 1000 edition waarde is, want ik zie het er niet aan af?Dit is tot nu toe een van de mooiste Polo's die ik heb gezien! Ik heb nog nooit gehoord van deze uitvoering. Wilde hem toch graag met jullie delen!![]()
≥ Volkswagen Polo 1.2 TSI Highline / 1-of-1000-Edition / Cruis — Volkswagen — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 5Kleur: BeigeKenteken: R-632-TZTechnische informatieVermogen: 77 kW (105 PK)Aantal cilinders: 4Transmissie: 5www.marktplaats.nl
Ik denk aan de kleur, LED pakket voor, schuifdak, bekleding, etc. Zal wel Duits import zijn.Weet niet wat de 1 of 1000 edition waarde is, want ik zie het er niet aan af?
Ik denk aan de kleur, LED pakket voor, schuifdak, bekleding, etc. Zal wel Duits import zijn.
Weet niet wat de 1 of 1000 edition waarde is, want ik zie het er niet aan af?
Ja maar dat zie je zo vaak voorbij komenIk denk aan de kleur, LED pakket voor, schuifdak, bekleding, etc. Zal wel Duits import zijn.
Dus 80% hetzelfde als mijn first edition, minus de led, schuifdak, dab+, de rest waren wel als optie verkrijgbaar maar heb ik niet genomen![]()
VW viert 40 jaar Polo met de gelimiteerde Original
Er worden er slechts duizend van gebouwd, dus dit moet wel iets heel bijzonders zijn. Toch? Wel, eigenlijk valt dat reuze mee. De kleur is nog de meest in het oog springende feature, want hoe vaak kom je nou een Polo in Honey Orange Metallic tegen op weg naar je werk? Als het goed is […]www.autoblog.nl
Toch vind ik het persoonlijk een best mooie Polo, maar zou er niet die hoeveelheid geld voor neer willen leggen.Ja maar dat zie je zo vaak voorbij komen
Dus 80% hetzelfde als mijn first edition, minus de led, schuifdak, dab+, de rest waren wel als optie verkrijgbaar maar heb ik niet genomen
Dit is tot nu toe een van de mooiste Polo's die ik heb gezien! Ik heb nog nooit gehoord van deze uitvoering. Wilde hem toch graag met jullie delen!![]()
De samenstelling van de stoelen trekt mij wel! Leer en stof, apart motiefje, bruin/goud achtige kleur en vooral de zij-support.Dit is tot nu toe een van de mooiste Polo's die ik heb gezien! Ik heb nog nooit gehoord van deze uitvoering. Wilde hem toch graag met jullie delen!![]()
De engineer van dat concept (en daadwerkelijke auto) zegt ook doodleuk in zijn interview:Als je toch zoiets wilt, ga dan op zoek naar een VW Golf 5 W12. Die Polo lijkt mij een regelrechte kopie van de Golf W12. Deze heeft overigens wel bestaan. Ook al was het er maar 1.
Ze jatten tegenwoordig ook alles wat los en vast zit, niet te doen. Ik mag van geluk spreken dat ik mijn auto zo veel mogelijk op een afgesloten terrein kan neerzetten op het werk, en anders heb ik er thuis altijd zicht op.Blijkbaar vinden ze het leuk allebei mijn R-Line logo’s op de zijkant te stelen. Hoe diep kan je zinken.. Maar goed we plakken er wel weer nieuwe op. Even vragen bij de dealer of weet iemand anders een goede website om ze te bestellen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.