Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Dat wou ik ook al zeggen, maar is dat een mogelijkheid als je het via de verzekering doet?
ja, als je vrije reparatiekeus hebt wel.

Je gaat dan naar een schadebedrijf van eigen keus, laat hem een schatting maken van de schade, je neemt contact op met de verzekering en geeft de gegevens door van het schadebedrijf, daar laten hun dan de schade-expert komen, hij overlegt samen met de hersteller of het bedrag realistisch is etc. vervolgens heb je afhankelijk van hoe snel de verzekering werkt binnen 2 weken meestal het geld op je rekening.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ligt volledig aan de rijstijl. Deze auto had 250 duizend kilometer, maar de koppeling was nog niet op. Hij bleef alleen af en toe vast zitten onderin, vandaar. Ik heb ook autos gezien met 150k kilometers waarvan de koppeling bijna op is, simpelweg omdat die mensen niet zo goed kunnen autorijden.
De koppeling in de foto is ook identiek aan die van jouw auto trouwens
 
Is er niet zo een optie als op het audiforum dat je na een paar pagina's niets meer kunt zien, tot je een account aanmaakt. Zou dat niet bevorderlijk zijn voor de groei van het forum?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Is er niet zo een optie als op het audiforum dat je na een paar pagina's niets meer kunt zien, tot je een account aanmaakt. Zou dat niet bevorderlijk zijn voor de groei van het forum?

Ik denk niet dat dat bevorderlijk is. Vaak lees je dat leden eerst enkele maanden meelezen
en dan besluiten om lid te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!