Het grote 'Gooi het eruit' topic!

De Polo heeft een aantal rondjes van de green hell (Nürbugring) gezien.
Met maar liefst 250 km/u vloog 'ie over Kottenborn / Schwedenkreuz.

Hij heeft zich erg goed gehouden! Geen slag gemist, remmen zijn helemaal in orde en de olie is niet boven 110 graden gekomen.
De banden hebben er wel eens beter uit gezien. Stick Out Tongue

Nürbugring Polo WRC.jpg
Je mag de voorruit wel eens even schoonmaken! Je lijkt een beetje wazig
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
De Polo heeft een aantal rondjes van de green hell (Nürbugring) gezien.
Met maar liefst 250 km/u vloog 'ie over Kottenborn / Schwedenkreuz.

Hij heeft zich erg goed gehouden! Geen slag gemist, remmen zijn helemaal in orde en de olie is niet boven 110 graden gekomen.
De banden hebben er wel eens beter uit gezien. Stick Out Tongue

Nürbugring Polo WRC.jpg
Supergaaf zo'n auto het circuit rondslingeren
 
Zoals Misha (een bekende coureur daar) zei: 'Het is een lichtgewicht en sportief chassis'.
Dat met een aantal mods en dit vermogen is een goede combinatie.

De auto is makkelijk door de bochten te sturen, de remmen stoppen de auto vlot & de relatief kleine turbo heeft weinig 'turbolag'.
Wel mis ik een stevigere stabilisatorstang, zodat er minder onderstuur is, en mogen er wat rubbers vervangen worden.
Ook is het linker wiellager aan vervanging toe haha.

Het is trouwens echt een autobahn monster.
Van Zell am See Oostenrijk naar Nürburg in 5.5 uur, waar dit 7.5 uur moest duren.

Nürburgring Polo WRC lowres.jpg
 
Iemand is tegen mijn auto aangereden, best veel schade, ik stond stil aan de zijkant van de weg voor de deur van een kennis, fout geparkeerd inderdaad, maar er was genoeg ruimte om nog 2 autos door te kunnen laten gaan en ook op een hele overzichtelijke plek(woonerf).

Meneer heeft bij ons aangebeld en kenbaar gemaakt dat het zijn fout is. Is dit dan klip en klaar bij de verzekering? Of kan de verzekering van de tegen partij gaan zeggen, ja, maar jij stond fout geparkeerd?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
nee, helemaal niks enige ik stond wel omgekeerd geparkeerd dus zegmaar tegen het verkeer in(eenrichtingsweg), omdat ik voor zijn deur keerde om spullen uit te laden.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!