Ver ingezoomd. Maar ik vind het beeld van beveiligingscamera's nooit echt heel duidelijk. Zeker op detailniveau.Beeld is niet echt scherp, slechte cam of ver ingezoomd?
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Ver ingezoomd. Maar ik vind het beeld van beveiligingscamera's nooit echt heel duidelijk. Zeker op detailniveau.Beeld is niet echt scherp, slechte cam of ver ingezoomd?
Precies dat, ik heb ze dan van Hikvision (puur omdat wij op het werk deze ook monteren bij klanten)Wij hebben 4, 8MP 4K Dahua WizSense, camera's rondom het huis.
Super intelligente dingen zijn het met gezicht en zelfs kenteken detectie.
Maar wat je zegt, je kan er bijzonder ver mee inzoomen voordat je korrelig beeld krijgt.
Het was een investering bij het aanschaffen, maar zodra je ze nodig hebt ben je blij dat je ze hebt.
Maar wat was je dan in totaal kwijt?Yep zoals @Pigeon zegt, hier ook. Camera's nemen elkaar naadloos over (rondom het huis) en de buren weten ervan.
Ze zijn er zelfs blij mee, want hun auto's staan ook allemaal op de camera's, dus hoeven zij niks aan te schaffen.
Zelf ben ik er niet zo'n fan van, maar de WhatsApp groep van de buurt vindt het ook geweldig.
Qua opslag, in de NVR een 6tb WD Purple schijf die destijds van Tweakers gekocht is voor €80.
Daarnaast nog een identieke schijf gekoppeld aan een Raspberry Pi, in een oude computer kast, in RAID1 config. (oftewel mirroring)
Klinkt lastig maar het komt erop neer dat er ongeveer 6 maanden aan beeld is op 2 schijven, mocht eentje de geest geven.
Zo zit ik nooit vast aan maandelijkse kosten voor opslag, heb ik alles lokaal & kan het super snel bekeken worden, zonder dat het systeem offline gaat.
Scherp. De grote waterpomp wordt inderdaad vervangen, want die lekt zoals ik al zei. Tsja, wat is wijsheid.Jou hoofd waterpomp word aangedreven door de distributie riem.
en indien die los moet is het inderdaad slim om mee te vervangen.
Dus die anderen garage gaat de elektrische waterpomp vervangen? Of wat gaat die doen
Maar wat was je dan in totaal kwijt?
Heel erg gaaf!Voor de kenners, binnenkort een POV rondje met Misha op de Nordschleife!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.