Op het eerste gezicht niet, maar daarna zie je vgm vrijwel snel dat het niet echt ‘klopt’ qua maten en pasvormIs het verschil tussen Van Wezel (ofzo) meuk en ekte R-Lime bumpers te zien?
Volkswagen
X
X
Op het eerste gezicht niet, maar daarna zie je vgm vrijwel snel dat het niet echt ‘klopt’ qua maten en pasvormIs het verschil tussen Van Wezel (ofzo) meuk en ekte R-Lime bumpers te zien?
Right, duidelijk!Op het eerste gezicht niet, maar daarna zie je vgm vrijwel snel dat het niet echt ‘klopt’ qua maten en pasvorm
Heb er geen ervaring mee, maar dat is wel wat ik zou verwachten van aftermarket namaak.Right, duidelijk!
Hey vraagje:
Ik heb gemerkt dat de voor en achter parkeersensoren van mijn polo aw veel trager (minder gevoelig) reageren dan bij mijn vorige polo.
Wanneer ik op het werk de parkeergarage uit rijd piepten mijn sensoren van mijn oude polo meteen bij het omhoog rijden (veel betonnen paaltjes, muren, borduur,...)
Bij mijn nieuwe polo aw piept hem niet meteen. Pas wanneer ik boven ben detecteert hij pas dat er een muur staat.
Ook mijn achter parkeersensoren lijken me trager te werken dan voordien. Bij het achteruitrijden uit een plaats (bv bij de AH) zat ik gisteren bijna tegen de auto achter mij aan wanneer hij pas begon te piepen...
De afstand voor en achter wanneer de sensors rood aangeven is wel kleiner dan bij de vorige polo. De vorige polo liet voor en achteraan redelijk veel plaats wanneer hij rood aan gaf.
Enig idee of dit normaal is? Iemand dit ook al gemerkt?
thanks
Bumper(delen), tellerunit, navigatie, climacontrol zijn allemaal anders op de 6C tov de 6R
Thanks man!Jij hebt een 6C en een hele mooie
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.