Zal de radio er eens uit schroeven en de kabels nagaan... wie weet is dat m. Lijkt me knap achter een gesloten dashboard toch maar oke
Aha dab is helemaal nixIk gebruik TuneIn, nadeel is steeds kabel aansluiten.
Misschien keer RCD330+ vervangen voor een goede android radio, met dab+.
Andere vraag heb jij mfs en rcd 330 en werkt dat goed?
Wijs. Ik gebruik t alleen voor Google Maps naar locaties die ik niet uit me.hoofd ken. Verder altijd btIk ben weer omgeswitched van carplay naar bluetooth op mijn 330+. Hoe goed ik Carplay ook vind, dat kabeltje aan-/afkoppelen blijft toch echt irritant. Gewoon bluetooth is ook nog gezonder voor de batterij (wordt niet constant opgeladen met kabel). Wellicht puur voor de lange ritten Carplay gebruiken..
Ik zoek vooral een goede en snelle 64 GB SD kaart, als dat ondersteunt wordt.
Is het verschil tussen Van Wezel (ofzo) meuk en ekte R-Lime bumpers te zien?Blijf van de look van een r bumper afffff.. echte kenners lachen je uit... dat is zoiets van ik wil wel maar ik kan niet (€?) Koop dan gewoon een bumper? Laatst reed ik achter een volledige bm polo met een r logo alleen achterop geplakt. Ging er naast staan en ik lachte hem kei hard uit. Dat maakte mijn dag goed
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.