Is dit geen kabel isolatie?
Volkswagen
Polo 6R comfortline
1.2 TSI 77KW/105PK
Is dit geen kabel isolatie?
Moet je laten spuiten. Zou dan ook het structuur eruit laten halen, is veel mooier danZijn de ondergrille en mistlampkappen voor een 6R in hoogglans zwart te krijgen, of moet ik dit laten doen door een spuiterij?
Top! Bij jou ziet het er gaaf uit in ieder geval. zijn je mistlampen trouwens niet APK afkeur door de spray/wrap? Vroeg ik me af..Moet je laten spuiten. Zou dan ook het structuur eruit laten halen, is veel mooier dan
Andere auto kopen zonder cave motorIemand bekent met deze foutmelding? Zoja wat kan ik er tegen doen ?
Officieel; absoluut 100%. Maar heb pas apk in 2020. Neem dan ook niet de moeite om de folie eraf te halen tenzij er wat van gezegd word.Top! Bij jou ziet het er gaaf uit in ieder geval. zijn je mistlampen trouwens niet APK afkeur door de spray/wrap? Vroeg ik me af..
...Andere auto kopen zonder cave motor
Gewoon de zekering eruit trekken, mistlampen moeten voor de APK ook een lichtbeeld hebben.Officieel; absoluut 100%. Maar heb pas apk in 2020. Neem dan ook niet de moeite om de folie eraf te halen tenzij er wat van gezegd word.
Achterlichten zet ik wel mijn originele terug, maar dat is dan ook wat anders dan de mistlampen.
6r max 18 inchIemand die 19 inch onder zen polo heeft? Zo Ja iemand een foto?
Iets op de sensor? Overstekende koe gepakt of een dot vliegen erop
Logisch inderdaad. Heb je de jouwe zelf gesmoked?Officieel; absoluut 100%. Maar heb pas apk in 2020. Neem dan ook niet de moeite om de folie eraf te halen tenzij er wat van gezegd word.
Achterlichten zet ik wel mijn originele terug, maar dat is dan ook wat anders dan de mistlampen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.