Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Welke app is fijn? En wat is de meerwaarde?
Edit: had trouwens youtube music (de sporify van youtube) uitgetest. Werkt ook op de 330 alleen jammer dat je ervoor moet betalen als je t wil gebruiken.
Via media en dan bleuthooth kan je wel gratis naar je youtube track luisteren alleen kost meer data van je mobiel
Radio voor oude lullen? why tho.Kweenie, radio luisteren is voor oude lullen, waren er een paar maar ben de naam ff kwijt, denk dat het niet moeilijk is om ff te zoeken
Ik heb Spotify premium (zeker te adviseren) en werkt allemaal prima.. en kost de wereld niet
Denk dat dit hiermee te maken heeft, gezien eerdere reacties....Radio voor oude lullen? why tho.
Radio voor oude lullen? why tho.
En wat dov zegt, spotify premium werkt zeker, mocht je 10 euro de duur vinden kun je kijken voor een famillie abbo en zo de kosten delen.
Even een klein vraagje, heeft iemand ervaring met het piepen bij het nemen van een bocht? Van linksvoren hoor ik namelijk iets piepen als ik een bocht neem naar links, soms wel en soms niet. Valt me op dat het eerder voorkomt als ik de bocht / rotonde rustig neem in bijvoorbeeld de tweede versnelling.
De banden zijn het niet, hier ben ik al zeker van. Waar moet ik dan aan denken? Zouden het de remblokken / remschijven kunnen zijn? (Ik ben een keer vast komen te zitten in modder en er hebben toen wat steentjes tussen het blok en de schijf gezeten)
Ik moet sowieso binnenkort voor een grote beurt / APK naar de Volkswagen dealer, maar het zou fijn zijn als ik specifiek dingen kan benoemen, dan kunnen ze daar misschien kosteloos naar kijken voor me gezien ik toch al een grote beurt neem.
Hallo dov graag meer infoIk heb een radio die zou kunnen werken op een 6c, wanneer kom je
Hallo dov graag meer info
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.