Lijkt mij een redelijke prijs? wat vinden jullie
Uurloon is +/- €90,- per uur, en het is een goed ochtend sleutelen. Plus nog de onderdelen. Vind het geen gekke prijs.
Volkswagen
Polo 6C
1.4 TDI 110pk DSG
Lijkt mij een redelijke prijs? wat vinden jullie
Bij een diesel is het nog lastiger, heb nooit sportieve geluid onder een diesel gezien iemand een idee hoe ik mijn geluid wat sportiever kan krijgen
Als je een draden koning bent dan kan het!
Is het mogelijk om deze te installeren op een 6R? hij komt van een 6C af, of moet je hem nog laten inleren dmv VCDS of is het plug en play? zoja wat dient er allemaal vervangen te worden?
Niemand?Passen deze schokdempers op een 6r uit 2010 met standaard onderstel? Op verschillende sites vind ik dat ze voor een cross zijn, maar oem nummer komt wel overeen.
SACHS 314 717 Schokdemper Dubbelpijp, Gasdruk, Veerpoot
✅ Koop Schokdemper SACHS 314717 Dubbelpijp, Gasdruk, Veerpoot voor VW (POLO), AUDI (A1), SEAT (IBIZA, TOLEDO), SKODA aan een lage prijs ✅ We bieden een uitgebreid aanbod aan Schokdemper SACHS 314 717 en andere auto-onderdelen van originele kwaliteit❗m.auto-onderdelen24.nl
Het is mogelijk, voor een mooi resultaat dien je wel je hele hemel eruit te halen via het kofferbak kan die er niet uit, dan moet je eerst je raam eruit laten halen en dan hemel eruit en spuiten.Is het mogelijk de hemel te spuiten o.i.d? De stylen zullen gemakkelijk te spuiten zijn, maar de hemelbekleding wordt een verhaal apart... Iemand een idee??? Vind dat grijs maar cheap staan.
Via het raam eruit? Pff serieus?Het is mogelijk, voor een mooi resultaat dien je wel je hele hemel eruit te halen via het kofferbak kan die er niet uit, dan moet je eerst je raam eruit laten halen en dan hemel eruit en spuiten.
SEM Marine Vinyl Coat in 473ml Spuitbus
Uw boot weer als nieuw met .... SEM Marine Vinyl Coat: kleurbestendige, flexibele en permanente coating voor vinyl bekleding en stoelen van bijvoorbeeld auto's, boten en waterscooters. Tevens zeer goed bestand tegen scheuren of vervagen. Zowel voor schepen als voor boten in de pleziervaart is...www.nonpaints.com
Ja ik denk als je het via je kofferbak doet dat je m beschadigd best zonde voor een mooi resultaat moet je voorruit eruitVia het raam eruit? Pff serieus?
Kunstof hecht primer voor hemel en kunstof delen 2 bussen. Rally zwart van motip voor de kunstof delen. 1 bus. Voor de hemel en stylen vinyl spray van motip. Circa 3 bussen.Is het mogelijk de hemel te spuiten o.i.d? De stylen zullen gemakkelijk te spuiten zijn, maar de hemelbekleding wordt een verhaal apart... Iemand een idee??? Vind dat grijs maar cheap staan.
Hoe wil je hemel eruit halen?nee vooruit hoeft echt niet eruit haha
Lijkt me te risky, via voorruit heb je geen risico en haal je m zo eruit. en zo weer erinIets kantelen en naar buiten schuiven via achterklep?
Ik dacht zelf idd MoTip wat ik ook voor m’n logo’s en voorgrill heb gebruikt. Plastidip.Kunstof hecht primer voor hemel en kunstof delen 2 bussen. Rally zwart van motip voor de kunstof delen. 1 bus. Voor de hemel en stylen vinyl spray van motip. Circa 3 bussen.
Edit: dit is wat je nodig hebt voor een Passat.
Dat lukt nooit zelfLijkt me te risky, via voorruit heb je geen risico en haal je m zo eruit. en zo weer erin
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.