Hmm spuiten kan ook wel opzich maar geen idee ik ga dit op mijn wishlist zetten, eerst ff de MF stuur ik hou je op de hoogte zal ff volgende week langs een interieur specalist gaan.Ik dacht zelf idd MoTip wat ik ook voor m’n logo’s en voorgrill heb gebruikt. Plastidip.
Ik heb aardig moeite met de c stijlen los te halen. Ben bang dat ik dingen kapot trek.Ik heb al 2 keer de hemel via de kofferbak verwijderd zonder 1 kreukel of beschadiging, moet je wel met 2 man doen. Hele hemel inclusief abc lijsten etc 45 minuten werk.
Moet je m niet beetje bijbuigen?Ik heb al 2 keer de hemel via de kofferbak verwijderd zonder 1 kreukel of beschadiging, moet je wel met 2 man doen. Hele hemel inclusief abc lijsten etc 45 minuten werk.
Ik heb aardig moeite met de c stijlen los te halen. Ben bang dat ik dingen kapot trek.
Hoe haal de c stijl het makkelijkst los?
Moet je m niet beetje bijbuigen?
Zit ook vast met schroeven
Waarop wil je m aansluiten?Heeft iemand een idee, of dit past op een 6R https://nl.aliexpress.com/item/3298...chweb0_0,searchweb201602_7,searchweb201603_52
En hoe ik de dynamische lijnen werkend kan krijgen?
RCD 330, maar ik bedoel meer van de dynamische lijnen kan ik dat werkend krijgen of dien ik aanpassingen door te voeren in mijn BCM ervoor?Waarop wil je m aansluiten?
Op een rns 315 of zoiets
Of rcd 330?
Gaan we aanschaffen dankjewel!Gaat wel werken op je rcd 330. Werkt bij mij ook. Geen activatie nodig.
Hmm denk dat de stoelen wel passen ik laat ze wel afmeten maar de airbag kabels en alles dat word een gekut en de sensor in de stoelalleen een manier om er achter te komen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.