Het grote 'kleine vragen' topic

@Franklin Polo6R niet iedereen kan zomaar remmen vervangen.
Je moet er wel verstand van hebben.
Zat verhalen en voorbeelden gezien van mensen die wel even zelf hun remmen vervangen en vervolgens een wiel hebben los zitten of remmen verkeerd monteren.

Je remmen zijn je enigste manier om te stoppen, hier op bezuinigen is heel dom in mijn ogen.

Toch denk ik dat de prijzen wel aardig kloppen als het met schijven ect is.
Wellicht kan het ergens goedkoper
 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
@Franklin Polo6R niet iedereen kan zomaar remmen vervangen.
Je moet er wel verstand van hebben.
Zat verhalen en voorbeelden gezien van mensen die wel even zelf hun remmen vervangen en vervolgens een wiel hebben los zitten of remmen verkeerd monteren.

Je remmen zijn je enigste manier om te stoppen, hier op bezuinigen is heel dom in mijn ogen.

Toch denk ik dat de prijzen wel aardig kloppen als het met schijven ect is.
Wellicht kan het ergens goedkoper
Hele Robin.
Maar dit is mijn mening.
Ik laat mijn auto door een man die in zijn vrije tijd aan auto's sleutelt onderhouden.
Elk weekend bezig.
Prima monteur.
Normale prijzen.
25e pu.
Zelf spullen aanleveren.
Prima werk.
Daarom zeg ik.
Waarom zou je 50 tot 90 euro pu betalen als het ook zo kan.
En zeker voor de makkelijke reparaties is het ideaal.
En er zijn in elke regio wel mannetjes die voor een normale prijs remmen kunnen vervangen.
Of Misschien doe je dit zelf ook wel.
(Jij bent toch ook monteur?)
;) (y)
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Je heb inderdaad monteurs.
En beunhazen.
En mensen die denken er verstand van te hebben.

En waarom zo veel betalen? Omdat de “mannetjes” die even bij beunen enkel remmetjes en beurtjes doen verder toch nergens verstand van hebben + als er wat is 0.0 garantie.

Klopt ik ben zelf monteur, en waar ik het meeste een hekel aan heb zijn mensen die zelf onderdelen mee nemen.
En waarom? Omdat wanneer het het verkeerde onderdeel is je alles weer voor niets doet..

En wat echt heel vaak voorkomt zijn mensen met problemen die veroorzaakt zijn door piet beun.

Maar dit is mijn mening/ ervaring
 
Je heb inderdaad monteurs.
En beunhazen.
En mensen die denken er verstand van te hebben.

En waarom zo veel betalen? Omdat de “mannetjes” die even bij beunen enkel remmetjes en beurtjes doen verder toch nergens verstand van hebben + als er wat is 0.0 garantie.

Klopt ik ben zelf monteur, en waar ik het meeste een hekel aan heb zijn mensen die zelf onderdelen mee nemen.
En waarom? Omdat wanneer het het verkeerde onderdeel is je alles weer voor niets doet..

En wat echt heel vaak voorkomt zijn mensen met problemen die veroorzaakt zijn door piet beun.

Maar dit is mijn mening/ ervaring
Goedkoop is duurkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Remblokken moeten over ongeveer 5.000km vervangen worden. Garagebedrijf vraagt zich €350 voorkant en €250 achterkant inclusief.
Lijkt me veel, of toch normaal voor een polo?

Dat is redelijk aan de prijs. Veel werk is het niet. Afhankelijk welke merk schijven en blokken er gemonteerd worden. Ik zit op zon € 375 a € 400 euro incl montage en schijven + blokken.
 
Beste lezers,

Ik kan aan goede winterbanden op velgen komen.. Alleen deze zijn 185/65/R15 ... Gaat dit goed? Dit omdat (één van de ) normale gangbare maten voor de Polo 6R 185/60/R15 is.

Ik hoor het graag ! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ongeveer twee weken geleden een aanrijding gehad met mijn polo. Voorkant aardig in de prak. Alles is, via de verzekering, gerepareerd. Mijn koplamp rechts is vervangen en links is gerepareerd (links rechts gezien als je voor de auto staat). Vanochtend was de rechter koplamp beslagen in de regen. Zie foto's. Is dit normaal of niet?
20190908_114851.jpg

20190908_114854.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Ongeveer twee weken geleden een aanrijding gehad met mijn polo. Voorkant aardig in de prak. Alles is, via de verzekering, gerepareerd. Mijn koplamp rechts is vervangen en links is gerepareerd (links rechts gezien als je voor de auto staat). Vanochtend was de rechter koplamp beslagen in de regen. Zie foto's. Is dit normaal of niet?
20190908_114851.jpg

20190908_114854.jpg
Zit de rubberen dopje er wel goed in?
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Willykr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!