Kak, die accessoire stand ken ik.
Maar eens gaan meten wat me slot doet bij op slot gaan.
Hopelijk is die niet massa geschakeld ...
Kak, die accessoire stand ken ik.
Maar eens gaan meten wat me slot doet bij op slot gaan.
Voor dat geld kunnen het geen originele zijn gok ik. Chineze namaak dus, en die paste bij mij niet helemaal fijn en één is zelfs afgebroken. Maar dan kun je ze beter zelf bestellen uit China. Waar overigens gewoon een OEM nummer in stond en niet van echt waren te onderscheiden, totdat je ze gaat passen.Ik zoek mooie/goede VW naafdoppen 55 mm, weet iemand een goed adres of zijn onderstaande dat?
Naafdoppen VW - BMW Audi Volkswagen Mercedes onderdelen
www.mb-cardesign.nl
1. Volgens mij ook bij mij, maar vind ik niet zo een issue.2 kleine vraagjes betreft de Polo aw
1- hebben jullie dat ook dat de ruitensproeier niet meteen met volle kracht eruit komt? Lijkt net of hij bijna leeg is en dan komt het er ineens vol uit.
2- is de in en uitschakeltijd van de automatische verlichting te (her)programmeren. Als ik onder een viaduct doorrij gaat de verlichting aan als ik er al doorheen ben en dan branden mijn lampen nog een dikke 20 sec
Weet iemand of de onderste grill (dus onder het kenteken) van een Polo BlueGT over te zetten is op een standaard Bluemotion 1.2?
Als je de optie hebt om te kiezen voor R-Line met LED (zonder pano dak) of R-Line met pano (zonder LED)...
Wat zouden jullie kiezen? Deze keuze moet ik dus maken maar ik twijfel..
(Gaat om Polo AW 1.0 TSI)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.