Het grote 'kleine vragen' topic

Misschien olieverbruik wat stank oplevert?
Dat is hem juist, hij verbruikt niet meer dan normaal.

E10 getankt? Mijn bakkie gaat daar ook van stinken.
Nee. Heb ik maar 1x gedaan op 20-01-2017 en daarna nooit meer. Ik tank voornamelijk 98 in België en heel soms 95 als ik toevallig in Duitsland ben.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Zijn niet dezelfde koplampen helaas. maar wel dit:


Ben wel geinteresseerd, iemand hier wel ervaring mee met deze koplampen?
 
Volkswagen  X  X 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Toen ik mijn remschijven en -blokken verving kwam ik er achter dat ze de stekker van de slijtageindicator hadden gesloopt. Iemand enig idee waar je zo'n stekker kan halen?

remblokken-set-gdb1386-trw.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als ik het gaspedaal intrap trekt de auto hevig naar links. Nadat ik het pedaal loslaat springt ie weer terug.. Auto is uitgelijnd maar er waren vermoedens dat de subframe krom is, toevallig iemand een beetje bekend hiermee?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Als ik het gaspedaal intrap trekt de auto hevig naar links. Nadat ik het pedaal loslaat springt ie weer terug.. Auto is uitgelijnd maar er waren vermoedens dat de subframe krom is, toevallig iemand een beetje bekend hiermee?

Kan ook een afwijking in de band zijn.
Zou eens je wielen wisselen van voor naar achter of van Links naar rechts
 
Dat zegt niets, kan een fabrieks fout zijn.
Ik heb dit wel eens vaker aan de hand gehad.
Indien de uitlijning en de ophanging in orde zijn( draagarm rubbers) blijft er weinig anders over.
Of de gene die hem uitgelijnd heeft, heeft niet goed gedaan.

Ik ga maar eens ff langs bij iemand anders voor de uitlijning, en anders zoals je zegt even navragen over de banden. Bedankt
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Ik wil graag de Bluemotion logo's en de Polo letters weghalen van de auto.

Ik heb al gezien dat je ze weg kunt halen dmv een föhn en visdraad/floss draad maar ik heb een vraag daarover. Het Bluemotion logo op de voorkant zit op een plastic onderdeel, zit die ook gelijmd of zit die met pins vast?

Mijn Polo is metallic grijs, krijg ik dan kleurverschil?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!