HawkeyeHeeft iemand een 6R Highline met gespoten ondergrille/grille/logo’s en mistlampkappen? Gr Jay
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
HawkeyeHeeft iemand een 6R Highline met gespoten ondergrille/grille/logo’s en mistlampkappen? Gr Jay
R-Line met Pano, LED kan je altijd op elk moment nog inbouwenAls je de optie hebt om te kiezen voor R-Line met LED (zonder pano dak) of R-Line met pano (zonder LED)...
Wat zouden jullie kiezen? Deze keuze moet ik dus maken maar ik twijfel..
(Gaat om Polo AW 1.0 TSI)
Niemand?Krijg steeds van iemand te horen dat mijn wagen stinkt. (uitlaatgassen) Dat is als ik met draaiende motor bij hem sta. Vandaag hoorde ik het ook van een vriend die mij achterna reed. Hij rook het toen hij achter mij stond bij een verkeerslicht.
Iemand enig een idee wat dat zou kunnen zijn?
Een vriend van mij is monteur bij een Vw dealer en kan deze voor bijna niks er onder zetten. Dus heb alleen de set veren nodigAnders hebben we altijd nog @TCL in Breda!
Er is geen rook waargenomen.Wat voor kleur heeft de rook Ruud?
Dat je nu ineens rook ziet kan ook het weer komen nu natuurlijk weer t weer wat kouder gaat worden.
Misschien olieverbruik wat stank oplevert?Er is geen rook waargenomen.
Misschien olieverbruik wat stank oplevert?
Heb zelf geen ervaring maar ik wil je wel erop attenderen dat er fikse inklaringskosten + btw er boven op komt houd er rekening mee voordat je m aanschaft!Iemand ervaring met deze koplampen?
US $452.4 22% OFF|Akd Auto Styling Voor Polo Koplampen 2010 2018 Vento Led Koplamp Led Drl Hid Koplamp Angel Eye Bi xenon Beam Accessoires|Autolampen Montage| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Echt? Hmm.. volgens een review van een nederlander viel dat mee.Heb zelf geen ervaring maar ik wil je wel erop attenderen dat er fikse inklaringskosten + btw er boven op komt houd er rekening mee voordat je m aanschaft!
€ 123,37 http://www.invoercalculator.nl -> Euro omrekenen naar CNY/YUAN en dat opgeven dan zie je 123,37 ik zou ff spieken op marktplaatsEcht? Hmm.. volgens een review van een nederlander viel dat mee.
Kan deze koplampen helaas niet vinden in Nederland€ 123,37 http://www.invoercalculator.nl -> Euro omrekenen naar CNY/YUAN en dat opgeven dan zie je 123,37 ik zou ff spieken op marktplaats
Kan deze koplampen helaas niet vinden in Nederland
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.