Afdekkapje voor je lampWaar zitten die rubberen dopjes precies? Dan zal ik zo even kijken.
Hmm ik draai liever niks los als het niet hoeft. Morgen moet ik zo ie zo al terug naar de garage, omdat de nieuwe grill beschadigd is en een stukje wat gespoten is bobbelig is. Maar bedankt voor de info. Zal het tegen de garage zeggen dat het de doppen kunnen zijn, als zij er zelf niet mee komen.Afdekkapje voor je lamp
Correct, alleen kan je bij mijn linker lamp slecht bij het rubberen kapje.Die rubberen kappen kan je ook controleren zonder de lamp eruit te halen. Alleen moterkap open doen.
Ik denk dat hij bedoelde ..als ze m aan de computer hangen dat ze het dan kunnen zien of er geknoeid is met de km stand.Als de auto ooit bij een dealer binnen is geweest staan die km standen in het systeem van vw, zo kunnen ze het checken
je zou het bericht kunnen Rapporteren, en dan vermelden wat je zou willen veranderen, hier door ziet iemand van het team de melding en kunnen we het veranderenHoe pas ik mijn advertentie aan in Marktplaats, bij Velgen/Banden?
Ik wil de tekst aanpassen, voornamelijk de prijs die daar staat, maar geen idee hoe in de nieuwe portal/forum versie...
Anyone?
Dat begrijp ik, maar het gaat mij erom of een dealer bij o.a. een geïmporteerde auto hiermee kan zien of de stand is teruggedraaid.
Of dit überhaupt mogelijk is of dat het een fabeltje is
Volgens mij is dat een fabeltje. Als de auto al eerder bij een dealer is geweest dat staat die km. stand in het systeem en ook in de NAP. Maar als een wagen voor het eerst in Nederland komt dan kan m.i. niemand dat zien, zelfs het RDW niet. Daarom hebben ook veel ingevoerde wagens bij km. stand staan: Onlogisch.Dat begrijp ik, maar het gaat mij erom of een dealer bij o.a. een geïmporteerde auto hiermee kan zien of de stand is teruggedraaid.
Of dit überhaupt mogelijk is of dat het een fabeltje is
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.