haha ok dan kan het dus....Ik kan dit gwn in mn schermpje in en uitschakelen
Nee, dit is standaard op de Highline.haha ok dan kan het dus....
maar stond het er standard al in bij jou of heb je het er zelf ingezet? (of laten zetten)
aha okNee, dit is standaard op de Highline.
Hmm niet dat ik weet, ik denk het niet... Ik heb het idee dat hij vooral kijkt naar hoelaat het is ook dmv de tijd in de auto icm wat stuurbewegingen.aha ok
heb jij iets speciaals in je auto dan? sensor?
Dan lijkt het mij dat het ook in mijn polo kan.Hmm niet dat ik weet, ik denk het niet... Ik heb het idee dat hij vooral kijkt naar hoelaat het is ook dmv de tijd in de auto icm wat stuurbewegingen.
Dat weet ik wel zeker, alleen vind ik het zelf niet echt van waarde, maar ik snap dat je het aan wilt hebben want goh als t kan waarom niet ?!Dan lijkt het mij dat het ook in mijn polo kan.
Discover media gen 2.
Mfa plus
gewoon leuk om te hebben.Dat weet ik wel zeker, alleen vind ik het zelf niet echt van waarde, maar ik snap dat je het aan wilt hebben want goh als t kan waarom niet ?!
Geldt dat ook voor de TDI uitvoeringen bij een 6C? Zijn dat ook altijd riemen?6c heeft naar mijn kennis altijd een riem.
de 1.2 tsi uit een 6c is ook een ander blok vergeleken met de 1.2 uit een 6r
JaGeldt dat ook voor de TDI uitvoeringen bij een 6C? Zijn dat ook altijd riemen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.