kan dit op de polo 6c?
Wil je het is laten zien.Ik kan dit gwn in mn schermpje in en uitschakelen
Ja is goed, help me ff herinneren anders via pb morgen xoxoWil je het is laten zien.
Ik krijg m niet actief
Ik dacht altijd dat het een timer was die kijkt hoelang je gereden hebt.Waarom zou je die vermoeidheidsherkenning eigenlijk willen uitschakelen? Nuttige feature toch?
Toevallig gisteren gehad. Opgepast op kleinkind en pas om een uur of 12 de terugrit vanuit Hilversum naar Friesland. Voelde me ook behoorlijk moe.
Ben eigenlijk wel benieuwd op grond waarvan die waarschuwing tot stand komt
Het systeem analyseert het volgende terwijl je boven de 65 KM p/u aan het rijden bentIk dacht altijd dat het een timer was die kijkt hoelang je gereden hebt.
Maar da's dus niet zo.
Bij mijn auto niet mogelijk
Haha, ja vroeger bij mijn VR6 met Vento neus. Super wijs. Zou niet weten hoe dat tegenwoordig werktKun je een standaard koplamp van een 6R uit elkaar halen en de zilveren delen zwart spuiten? Is dit verstandig om te doen en hoe zorg je ervoor dat je de lamp weer openmaakt en natuurlijk weer goed afsluit en geen vocht achterlaat? Iemand eerder gedaan?
Ik raad je dit volledig af, je krijgt m zowel niet 100% dicht en vocht komt erin. Maar als je dit wilt doen moet die in de oven video:Kun je een standaard koplamp van een 6R uit elkaar halen en de zilveren delen zwart spuiten? Is dit verstandig om te doen en hoe zorg je ervoor dat je de lamp weer openmaakt en natuurlijk weer goed afsluit en geen vocht achterlaat? Iemand eerder gedaan?
Alle 1.2 TSI's zijn een Bluemotionmischien een hele domme vraag hoor maar goed, hoe kan ik zien of mij polo een bluemotion is?
want het schijnt dat deze icm een schroefset minder laag kan? ik zie wel dat er namelijk een bluemotion technology strip op mijn polo zat.
De 6R niet alleen 6C'sAlle 1.2 TSI's zijn een Bluemotion
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.