beter bumper compleet met kapjes kopenKlopt maar 45€... kapje? Denk dan beter sloop zoeken. Is er geen golf 5/6 kapje dat past?
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
beter bumper compleet met kapjes kopenKlopt maar 45€... kapje? Denk dan beter sloop zoeken. Is er geen golf 5/6 kapje dat past?
Deze kapjes zitten dus op je sproeiers, dus compleet met sproeiers monterenZijn er voor R-Line bumpers met koplampsproeiers kapjes om het af te dekken? Iemand een idee of artikelnummer?
En als ik geen sproeiers heb?Deze kapjes zitten dus op je sproeiers, dus compleet met sproeiers monteren
dicht plamurenEn als ik geen sproeiers heb?
Ik snap je niet manDikke Parker erdoor en een plank hout eronder
hij bedoelt gewoon vastzetten vanaf de binnenkant....Ik snap je niet man
je kan er zo hard mee als je wilt.Waarom mag je met een reservewiel eigenlijk maar 80km/u rijden? Mijn reservewiel is een gewone band met een stalen velg (niet zo'n dun thuiskomertje) maar er staat toch een gele sticker op die zegt dat je maximaal 80 mag rijden.
Ik snap je niet man
hij bedoelt gewoon vastzetten vanaf de binnenkant....
Kunnen de spiegels ook uitklappen bij het ontgrendelen i.p.v. op contact?
Bij Golf en hoger gaat dit vanaf 2015 op ontgrendelen (vooral ook ivm met puddle light)Volgens mij niet ivm schade, als je rechterzijde langs een muur staat en je klikt em open, gaat in ieder geval je spiegelkap eraan en anders ook nog de spiegelmotor. Nu kan je instappen, knop op inklappen zetten, starten, wegrijden een stukje en dan uitklappen.
Kunnen de spiegels ook uitklappen bij het ontgrendelen i.p.v. op contact?
ENG10563-ENG116658-Spiegelverstellung-Funk Spiegelanklappen | active |
ENG10563-ENG116665-Spiegelverstellung-Funk Spiegelanklappung Modus | by look command via remote control key |
ENG10563-ENG116660-Spiegelverstellung-Menuesteuerung Funk Spiegel anklappen | active |
ENG10563-ENG126841-Spiegelverstellung-Profilfunktion fuer Anklappung der Aussenspiegel | not active |
ENG10563-ENG126610-Spiegelverstellung-Signalisierung_Spiegelanklappung | active |
Waarom niet gewoon parkeersensoren retrofitten? Verhoogt ook de waarde van je auto.Hoe kun je het beste parkeersensoren retrofitten zonder ze aan te sluiten? Hoef dat gepiep niet maar ik ga binnenkort een R-Line voorbumper aanschaffen en de meeste hebben voorbereiding voor parkeersensoren. Ik wil ze niet plamuren, dat blijf je altijd zien....
Omdat ik het gepiep ervan vervelend vind, ook heb ik er geen schermpje voor. Kan ze hooguit aansluiten en deactiveren.Waarom niet gewoon parkeersensoren retrofitten? Verhoogt ook de waarde van je auto.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.