Ja, op MP vind ik alleen sturen met MF knoppenHeb je al op mp of op de onderzoekslijn gekeken?
Volkswagen
Polo 6R GTI
1.4 TSI 180pk
Ja, op MP vind ik alleen sturen met MF knoppenHeb je al op mp of op de onderzoekslijn gekeken?
ik heb m eventueel te koop met MF knoppen (met juiste polo/scirocco stijl knoppen die ook allemaal op polo 6r werken voor een prikkie
Ik wil een andere radio aansluiten op mijn vw polo 9n3 nu heb ik achter speakers geplaatst en kabels getrokken maar waar kan ik de kabels op aansluiten en ik ben een antenne adapter nodig maar kan die niet vinden op internet de originele radio is een rcd 200 en de radio die ik ga plaatsen is pioneer SPH-DA230DAB
Ik heb de volgende vraag. Is het mogelijk om deze koplamp in te bouwen in mijn polo 6r? https://www.yakaequiper.com/gtransl...p-1937.html&osCsid=5re033v5b9pil3i3il5od7f9a4
Scheelt inderdaad weer haha Maar hebben die van de golf 7 ook die slide functie?350 euro nog beter inderdaad
Scheelt inderdaad weer haha Maar hebben die van de golf 7 ook die slide functie?
Okee thanks, zal er nog eens goed naar kijken dan.Komt ook nog set lampen a 100 euro bij dus totaal 450 euro. Als je dat niet doet geen garantie. Had er ook naar gekeken.
Hoihoi,
Mijn auto loopt vanaf aanschaf al een klein beetje schommelend stationair (ik gok dat de toerenteller 1 á 2mm op en neer wipt, zijn geen grote slagen).
Wat zou dit kunnen zijn? Auto heeft een grote beurt gehad, dat heeft het niet verholpen. Distributieriem is vervangen. Is dit ernstig of is dit gewoon de ongeduldige aard van een GTI motor?
Uitlezen gaf geen foutcodes.
@EnigmaNL in alle gevallen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.