Ja dat zou kunnen dat daar iets mis gaat; ben je mooi klaar mee dan
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Ik wil in mijn polo een dashcam
Iemand een idee waar ik Xiaomi 70Mai Engelse versie kan kopen en meteen in mijn auto kan laten installeren?
zelf installeren is geen optie, ben daar niet handig in.
Ik woon in de regio Apeldoorn/Zwolle
Dat weet ik maar dan moet ik nog iemand vinden voor de installatie
koop m maar en kom maar langs in alphen aan den rijn.Dat weet ik maar dan moet ik nog iemand vinden voor de installatie
Pm gestuurdkoop m maar en kom maar langs in alphen aan den rijn.
ik bou m wel in voor je
Kan dat niet via je discover media.Iemand regio Apeldoorn die mijn leaving home functie qua tijd kan verlengen. 10 sec is écht te kort
ik heb ik mijn 6c geen regen en lichtsensor.Als dat zo is, ga ik het morgen even bekijken, Thanks. Meende te lezen dat dit met vcds moest
hoihoi,
gaat binnenkort verlagingsveren plaatsen.
heeft het ook zin om pu rubbers te plaatsen in de ophanging en welke moet ik precies hebben(iemand linkjes enz?)
eventueel veerpootbrug, of is die er niet voor de polo gti aw?
Hebben meerdere Polo 9N(3) rijders problemen met de achterwisser? Hij wist niet goed schoon en er blijft altijd wel iets zitten.
Wisser is al vervangen. Ik had het bij mijn 9N en nu ook bij m'n 9N3.
Ja!! Helaas wel. In het midden blijft een vieze plek zitten. Lijkt net of er een hele oppervlakkige kuil in het glas zit. Als de wisser langere tijd aanstaat dan krijg ie hem uiteindelijk wel weg. Ben bij Carglass geweest en die heeft er een nieuwe wisser op gezet en getest maar nieuw of niet, het probleem bleef. Volgens hun was het een productiefout in het glas. Zo te horen dus bij meerdere wagens.Hebben meerdere Polo 9N(3) rijders problemen met de achterwisser? Hij wist niet goed schoon en er blijft altijd wel iets zitten.
Wisser is al vervangen. Ik had het bij mijn 9N en nu ook bij m'n 9N3.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.